X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם פריגת
▪  ▪  ▪

פריגת תקיים ביום שישי הקרוב אירוע מוזיקלי ייחודי ומפתיע, בשיתוף אומן ישראלי בפורמט חדשני שיעלה בפעם ראשונה בארץ
את הרעיון יזמה קבוצת טרגט מרקט בבעלות איתן עצטה.
פריגת מנכסת את תחום המוסיקה הישראלית במסגרת קונספט המוביל את החברה בשנים האחרונות עם הסלוגן "תבוא טבעי".
משיקה עולם תוכן חדש סביב המוסיקה הישראלית, עם אייקון חדש ומגוון פעילויות מקוריות ולא קונבנציונליות תחת הסיסמה: "פריגת שותים מוסיקה ישראלית".
המהלך האסטרטגי של פריגת, בהשקעה
של כ-6 מיליון שקל לשנתיים הקרובות.
מטרת המהלך: חיבור בין המותג פריגת המשדר טבעיות, איכות וסגנון חיים בריא למוסיקה ישראלית באמצעות יצירת עולם תוכן חדש של מוסיקה אותו מנכסת פריגת לעצמה בדרכים מקוריות ויצירתיות.
יריית הפתיחה לפעילות פריגת תהיה ביום שישי הקרוב 4.6.04 במסגרת הופעה ייחודית של אומן ישראלי גדול, בפורמט שטרם נראה בארץ. הודעה על שמו של האומן ומיקום האירוע תפורסם כשעתיים לפני המופע ברדיו 102 ובערוץ 24, במטרה ליצור באז סביב האירוע.
פריגת, המתמחה בייצור מוצרים מבוססי פרי טבעיים ואיכותיים, יוצאת במהלך אסטרטגי בו היא מנכסת לעצמה את תחום המוסיקה הישראלית ומשיקה עולם תוכן חדש סביב המוסיקה הישראלית, עם אייקון חדש ומגוון פעילויות מקוריות ויצירתיות תחת הסיסמה: "פריגת שותים מוסיקה ישראלית".
המהלך האסטרטגי של פריגת, בהשקעה של כ-6 מיליון ₪ לשנתיים הקרובות, ילווה בפעילויות מקוריות ויצירתיות בפורמט שטרם נראה בארץ. את הרעיון לפעילות הייחודית של פריגת יזמה קבוצת טרגט מרקט, בבעלות איתן עצטה.
יריית הפתיחה לפעילות פריגת תהיה ביום שישי הקרוב, 4.6.04, במסגרת הופעה ייחודית של אומן ישראלי גדול, בפורמט שטרם נראה בארץ. הודעה על שמו של האומן ומיקום האירוע תפורסם כשעתיים לפני המופע, במטרה ליצור באז סביב האירוע.
אירית מזור, סמנכ"ל שיווק פריגת: "מטרת המהלך של פריגת לחבר בין המותג פריגת המשדר טבעיות, איכות וסגנון חיים למוסיקה ישראלית. אנו רואים במהלך חיבור טבעי ואמיתי במסגרתו פריגת תנכס לעצמה את תחום המוסיקה הישראלית במגוון רחב מאד של אירועים ייחודיים, מקוריים ויצירתיים שטרם נראו בארץ. במסגרת המהלך יזמנו שיתוף פעולה עם ערוץ 24 ואיגוד אמני ישראל (אמ"י) תוך הקפדה על קונספט שיווקי מפתיע ומסקרן".
בנוסף, בכוונת פריגת לקיים מספר גדול של פעילויות ואירועים לא שגרתיים עד סוף השנה ובכלל, בהן תפעל לנכס לעצמה את תחום המוסיקה הישראלית, תוך שיתוף פעולה עם ערוץ 24 ואיגוד אמני ישראל (אמ"י). האירועים של פריגת יהיו פתוחים לקהל הרחב, ללא תשלום.
אסף איווניר, מנהל מותג פריגת: "המהלך האסטרטגי שאנו מובילים מהווה חידוש ושינוי עם השקה של עולם תוכן חדש ומבודל. אין ספק כי האירוע שנקיים ייצור באז תקשורתי ויעורר הדים נרחבים".
המהלך של פריגת ילווה בקמפיין פרסום, באמצעות משרד הפרסום טמיר כהן, בערוץ 24 ויכלול השקת אייקון שילווה את פריגת עם הסיסמה: "פריגת שותים מוסיקה ישראלית". האייקון, בצורת תו המוקף בעיגול בצבעים כתום וירוק, ייחשף בערוץ 24, במודעות עיתונות ויופיע על בקבוקי השתייה של פריגת.
פריגת הינו המותג המוביל בישראל בתחום המיצים והמשקאות הלא מוגזים.
שוק המשקאות הקלים מבוססי הפרי נאמד בכ-1.5 מיליארד שקל בשנה. שוק המיצים הסחוטים נאמד בכ-150 מיליון שקל בשנה, כאשר לפריגת נתח שוק של כ - 43% בקטגוריית המיצים.
בינואר 2004 איחדה פריגת את מערך הפצת המיצים המצוננים והקפואים שלה עם החברה המרכזית למשקאות קלים (קוקה קולה). החברה שידרגה את מערך ההפצה ואת הנראות שלה עם הוספת 40 משאיות ממותגות פריגת. כתוצאה מכך נרשמה עלייה בולטת במכירות המיצים הסחוטים של פריגת שזינקו ברבעון האחרון בכ-30% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.
אודות פריגת
פריגת נמצאת בבעלות קיבוץ גבעת חיים איחוד 33.3% וקיבוץ גבעת חיים מאוחד 33.3% ומבשלות בירה ישראל (הנשלטת ע"י קוקה קולה ישראל) 33.3%.
תשלובת פריגת המעסיקה כ-450 עובדים, הוקמה ב-1942 עם ייסודו של מפעל "גת" בקיבוץ גבעת חיים והינה החברה המובילה בשוק בתחום המיצים הסחוטים, הנקטרים, הקפואים, הרכזים והמשקאות הקלים.

תאריך:  01/06/2004   |   עודכן:  01/06/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יעל שביט, יחסי-ציבור
- הודעה מטעם חוות הבריאות מצפה הימים
יוסי ריבלין, יחסי-ציבור
- הודעה מטעם שבי"ל
יפעת גדות
שלי פדרמן, בעלים: "עד סוף 2005 נגיע לנתח של 30% בשוק קפה האספרסו בישראל"
חגית טאובמן, יחסי-ציבור
- הדועה מטעם הגרנד קניון
חגית טאובמן, יחסי-ציבור
- הודעה מטעם הגרנד קניון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il