X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם "מיוזיק ג'נום"
▪  ▪  ▪

טכנולוגית בינה מלאכותית שפותחה בארץ לומדת את טעמו האישי של חובב המוסיקה, בונה לו פרופיל מוסיקלי אישי ומציעה לו שירים שיאהב
לפיתוח הטכנולוגיה הייחודית שכבר כיום מוצבת בעמדות מוסיקה של כמה רשתות מובילות בארץ, בגרמניה, באוסטריה אחראים שניים: ד"ר דן גנג, בעל דוקטורט במדעי המחשב ורקע מוסיקלי עשיר מנכ"ל ומייסד חברת "מיוזיק ג'נום" ופרופ' דניאל להמן, מומחה עולמי בבינה מלאכותית מהאוניברסיטה העברית.
טכנולוגיה חדשנית של בינה מלאכותית שפותחה בארץ, על-ידי חברת "מיוזיק ג'נום", מאפשרת לחובב המוסיקה לאתר יצירות מוסיקליות, המתאימות לטעמו האישי, מתוך רבבות שירים. טכנולוגיה זו בונה למשתמש פרופיל מוסיקלי אישי.
החברה הישראלית הבינלאומית, "מיוזיק ג'נום" הוקמה בשנת 2000, סניפה המרכזי פועל ברמת גן, לחברה סניפים נוספים ברחבי אירופה. "מיוזיק ג'נום" פיתחה טכנולוגיה ייחודית המקשרת בין האהבות המוסיקליות של צרכן המוסיקה ליצירות מוסיקליות נוספות המתאימות לטעמו. מנוע התוכנה של חברת "מיוזיק ג'נום" המבוסס על בינה מלאכותית בונה לחובב המוסיקה פרופיל מוסיקלי אישי על-ידי דירוג של מספר שירים שהושמעו לו. לאחר מכן מתבצע תהליך של ניווט במאגרי שירים עצומים בעזרת כלים וממשקים אינטואיטיביים אל היצירות המוסיקליות המתאימות לצרכן.
הכמויות האדירות של פזמונים ויצירות מוסיקליות הנוצרות כיום מקשות על חובב המוסיקה להגיע אל המוסיקה המתאימה לטעמו ויוצרות אצלו תחושת רעש. בעיה זאת, בין השאר, נועדה הטכנולוגיה החדשנית לפתור.
כבר כיום ניתן למצוא עמדות המוסיקה חכמות של חברת "מיוזיק ג'נום" המוצבות במספר חנויות של רשת "טאוור רקורדס" בארץ, ובאירופה ברשתות מוסיקה כמו "מדיה מקרט", רשת חנויות מוסיקה בגרמניה ובאוסטריה וברשת "מדיה סטורן" בגרמניה.
ייחודה של הטכנולוגיה הנו ביכולתה להמליץ למשתמש על מוסיקה מגוונת שיאהב, ללא מגבלות, ז'אנר, שפה או אמן. בנוסף מאפשרת הטכנולוגיה של "מיוזיק ג'נום" למשתמש לחפש מוסיקה בעזרת פרמטרים מוסיקליים מגוונים, כגון מצב רוח, קצב ועוד. לדברי אנשי חברת "מיוזיק ג'נום", מדובר בשיעור של 80% הצלחה של המערכת בקליעה לטעם המוסיקלי של המשתמש אחרי דירוג של 10 שירים.
"מיוזיק ג'נום" מספקת פתרונות לכל ערוצי ההפצה של תכנים מוסיקליים הכוללים, חנויות, אתרי אינטרנט, קניות מקוונות ומכשירים סלולאריים. החברה הוקמה על-ידי ד"ר דן גנג, מנכ"ל ומייסד החברה, בעל דוקטורט במדעי המחשב ורקע מוסיקלי עשיר הכולל שירות בלהקה צבאית לימודים בבית ספר למוסיקה "רימון" רמת השרון ובאקדמיה למוסיקה בירושלים, ופרופ' דניאל להמן , מומחה בעל שם עולמי לבינה מלאכותית מהאוניברסיטה העברית בירושלים.
"המערכת איננה רק חוסכת זמן בחיפוש אחר שירים רלוונטיים ומוסיקה לטעמנו", מסביר ד"ר גנג, "השיטה גם יכולה לפתוח בפנינו פתח לתוכן מוסיקלי, שסביר להניח, כי לא היינו מגיעים אליו, אלמלא שיטת ההתאמה האישית אותה פיתחנו במיוזיק ג'נום".

תאריך:  02/06/2004   |   עודכן:  02/06/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il