X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם InterSystems
▪  ▪  ▪

אחרי ארה"ב, אוסטרליה, יפן, אנגליה וספרד,
כנס הלקוחות השנתי של חברת InterSystems בישראל
מרצים בינלאומיים, כיתות לימוד ויריד תעסוקה לבוגרי CACHE הם רק חלק מהאירועים הצפויים למשתתפי האירוע.
חברת InterSystems תקיים ביום שלישי, 22.6.04 את הכנס השנתי שלה במלון דן אכדיה בהרצלייה פיתוח. בכירי החברה מרחבי העולם ומומחים בינלאומיים שייקחו חלק באירוע, בהם: אביאל קלאוזנר, מהנדס תוכנה, מראשוני מפתחי SQL בחברה וצבי (טרוור) מץ - Managing Director, Application Integrator. הכנס השנתי בישראל הוא חלק מסדרת אירועים מסורתית אותה מקיימת החברה בחודשים מאי-יוני ברחבי העולם.
מוצר הדגל של חברת InterSystems הוא מסד הנתונים הפוסט רלציוני הייחודי CACHE' הנמצא בשימוש משנת 1997 ומציע שילובן של שלוש אפשרויות גישה לנתונים: מסד נתונים מבוסס אובייקטים חזק, ביצועי SQL מעולים וגישה רב ממדית עשירה לנתונים. CACHE' מאפשר פיתוח אפליקציות מבוססות Web, הוא בעל יכולת הרחבה מסיבית, מהירות יוצאת דופן בעיבוד נתוני טרנזאקציות ושאילתות בזמן אמת - הכול בדרישות תחזוקה מינימאליות. CACHE' מתאים להפעלה על מערכות:,Open VMS ,Windows Linux ועל פלטפורמות UNIX העיקריות והוא משרת מ-2 עד למעלה מ-10,000 משתמשי מערכת בו זמנית.
בשנת 2003 השיקה החברה פלטפורמת אינטגרציה חדשה - Ensemble, המאפשרת יצירה מהירה וניהול נוח של מערכות משולבות. בזכות היותה בעלת יכולות יוצאות דופן וקלות לשימוש, הוכרזה Ensemble ע"י מומחים בעלי שם עולמי, כפלטפורמה האידיאלית לאינטגרטורים הנדרשים לבצע כל סוג של פרויקט אינטגרציה, כמו גם למשתמשי קצה המעוניינים שפרויקטי האינטגרציה שלהם יסתיימו בזמן ובמגבלות התקציב. בראשית יוני דורגה Ensemble כמובילת ריבוע הקסם של חברת המחקר גרטנר, בקטגוריית החדשנות.
במהלך האירוע שמרכזו "קשרים - החיבור שבין אנשים ל-IT (טכנולוגיית מידע) בעולם העסקים", יוכלו המשתתפים ללמוד על הדרכים בהן ניתן למנף השקעות בתחום IT באמצעות הטכנולוגיות מבית InterSystems, על עוצמתם של כלי הפיתוח שמציעה החברה ועל אפשרויות השימוש בהם. באירוע תינתן אפשרות להתנסות מעשית בכתות לימוד. בנוסף, תציג InterSystems את גרסת CACHE' החדשה, תחשוף את יסודותיה של פלטפורמת האינטגרציה Ensemble ותרחיב על שיטת התמיכה העולמית של החברה ותדגים סיפורי לקוח מהארץ והעולם.
"יריד התעסוקה" אותו תקיים החברה יאפשר מפגש בין לקוחות וארגונים לסטודנטים בוגרי CACHE מאוניברסיטאות שונות בארץ שהצטרפו לתוכנית הקמפוס של CACHE'.
ההשתתפות באירוע אינה כרוכה בתשלום אך מחייבת הרשמה מוקדמת:
Israel.marketing@InterSystems.com
אודות InterSystems
למעלה משני עשורים עומדת חברת InterSystems לשירותם של ארגונים המתמחים בנושא מערכות המידע (IT) ושל ספקי שירותי תוכנה עצמאיים. מוצריה של החברה, מסד הנתונים הפוסט רלציוני CACHE ופלטפורמת האינטגרציה Ensemble, מאפשרים יצירה ואינטגרציה של אפליקציות מורכבות במהירות וברמת ביצוע גבוהה. ברחבי העולם למעלה מ-4 מיליון משתמשים באפליקציות יישומים קריטיים בהתבסס על מוצרי התוכנה של InterSystems. לחברה 20 משרדים אזוריים ולרשות מפתחי האפליקציות והאינטגרטורים עומדים שירותי תמיכה 7X24.

תאריך:  06/06/2004   |   עודכן:  06/06/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גל ברגר
בצהריים פתחו כוחות צה"ל בפעילות ממוקדת במעבר קרני בעקבות מידע מודיעיני שהתקבל בידי מערכת הביטחון; גורמי ביטחון: ישנן כוונות להוציא פיגועים במעבר בימים אלה; מאז ספטמבר 2000 עשרות פיגועים באזור המעבר
סיגלית פרטל, יחסי-ציבור
- הודעה מטעם כלנית הייטק
הגר שמואלי, יחסי-ציבור
- הודעה מטעם בר תקשורת
גלית אמיגה, יחסי-ציבור
- הודעה מטעם קנור
גבי שמיר, יחסי-ציבור
- הודעה מטעם וראייטי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il