X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם כלנית תקשורת סלולרית
▪  ▪  ▪

פלאפון הזמינה מכלנית הייטק טלפונים סלולרים מתוצרת קיוסרה ווירלס בכ-24 מיליון ש"ח
כלנית תקשורת סלולרית (חברה-בת ב-100% של כלנית הייטק), שהנה ספקית מובילה בתחום תוכנה, אינטרנט, ותקשורת סלולרית, קיבלה הזמנה מחברת פלאפון, במסגרתה תספק כלנית לפלאפון מכשירי טלפון סלולריים מתוצרת קיוסרה ווירלס היפנית Kyocera wireless בהיקף של כ-24 מיליון שקל.
המכשירים שיסופקו על-ידי כלנית הנם מדגם KX444 התומכים בטכנולוגיית Push-to-Talk. אספקת המכשירים הללו כפופה לאישורים רגולטוריים מתאימים.
קיוסרה ווירלס מתמחה בייצור ושיווק מכשירים סלולריים בטכנולוגית CDMA-1x והדור השלישי מסוג EVDO. מכשירים אלו ישווקו בארה"ב באמצעות המפעילות הסלולריות ווריזון, אולטל ועוד. כמו כן, החברה הודיעה לאחרונה כי היא תספק למפעיל הסלולרי ההודי "טטה אינדיקום" 300,000 מכשירי טלפון סלולריים מתוצרתה התומכים בטכנולוגיית Push-to-Talk.
כלנית הייטק היא נציגה בלעדית בישראל של קיוסרה ווירלס - מחברות הטלקומוניקציה המובילות בעולם בתחום ה-CDMA-1x ו- EVDO המוכרת בעיקר בארה"ב, דרום אמריקה, יפן, הודו, סין, אוסטרליה וישראל. תאגיד קיוסרה הוא ספק מוביל של ציוד תקשורת, מארזי מוליכים למחצה, רכיבי אלקטרוניקה, מצלמות, מדפסות לייזר, מכונות צילום, מערכות אנרגיה סולארית וקרמיקה תעשייתית.
בשנת העסקים שנסתיימה ב-31.3.2004 הכנסות התאגיד הסתכמו ב- 11 מיליארד דולר עם רווח נקי של 655 מיליון דולר.
לדברי פיני סביון, יו"ר כלנית הייטק: "תחום הסלולר מהווה את אחד ממנועי הצמיחה העתידיים בקבוצת כלנית, ואנו עושים כל מאמץ להביא ללקוחות את הטכנולוגיות המתקדמות ביותר. חברת פלאפון הנה לקוח וותיק של כלנית בתחום זה, ורכישת המכשירים הסלולרים החדשניים מתוצרת קיוסרה תאפשר לה לספק ללקוחותיה ערך מוסף וליהנות מחווית שימוש מנצחת".
כלנית היי טק, הנסחרת בבורסה לני"ע בתל-אביב, פועלת מזה כ-20 שנה בישראל בשיווק מוצרי טכנולוגיה בתחום התוכנה, התקשורת האינטרנט והסלולר. החברה מייצגת בארץ חברות בינלאומיות מובילות, בהן: Microsoft ,Palm System, Ctx,D-link Plextor, I-omega , US Robotics, 3Com ועוד.
בתחום הסלולר - כלנית הייטק מייצגת בלעדית את חברת Kyocera-wireless, יצרנית טלפונים סלולריים בטכנולוגיית CDMA-1x ובטכנולוגיית הדור השלישי- EVDO. כמו כן, מייצגת את Sierra-wireless, יצרנית כרטיסי PCMCIA סלולריים לשוק ה-EVDO/CDMA-1x ולשוק ה-GSM/GPRS/UMTS. בימים אלו קיבלה כלנית זיכיון בלעדי לשווק בארץ גם את הטלפונים הסלולריים מתוצרת AMOI - יצרנית טלפונים סלולריים מסין. טלפונים אלו מותאמים לתחום ה- GSM/GPRS/UMTS ומוצעים למגוון רחב של אוכלוסיות עם מחירים אטרקטיביים במיוחד.
כלנית מתמחה באספקת שירותי תמיכה לארגונים גדולים ובינוניים, באמצעות חברת הבת כלנית כרמון. סל השירותים בתחום זה כולל תכנון, הקמה ותפעול של מרכזי תמיכה טכניים, שירותי תמיכה, שדרוג תוכנות תשתית בסביבת PC (רשתות מנוהלות ומאובטחות) ושירותי מומחים.

תאריך:  06/06/2004   |   עודכן:  06/06/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il