X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם HP ישראל
▪  ▪  ▪

חברת HP ישראל ואופיס דיפו משיקות שת"פ חדש ומציגות:
חנות קונספט ומרכז תצוגה של HP בסניף הדגל של רשת אופיס דיפו בשפיים
חברת HP ישראל ורשת אופיס דיפו משיקות שיתוף פעולה חדשני ומציגות חנות קונספט ומרכז תצוגה של HP בסניף הדגל של רשת אופיס דיפו בשפיים. מכרז התצוגה יהיה פתוח לקהל הרחב בשעות הפעילות הרגילות של הסניף.
לראשונה בישראל
חברת HP ורשת אופיס דיפו מנהלות שיתוף פעולה מוצלח ופורה במקומות רבים בעולם כמו: אוסטריה, פולין ארה"ב ואחרות. זוהי הפעם הראשונה ששתי החברות משיקות שת"פ בסדר גודל גדול שכזה בישראל. שתי החברות מתעתדות להעמיק את שיתוף הפעולה עם HP ולפתוח מרכזי תצוגה דומים בחנויות אחרות של הרשת.
עופר דאובר, סמנכ"ל השיווק והסחר של אופיס דיפו, אמר בנושא: "אופיס דיפו גאה להציג, לראשונה בישראל, תפיסה שיווקית חדשנית וייחודית של חנות בתוך חנות הכוללת עמדת התנסות , לפי המודל היוקרתי הקיים במספר מצומצם של חנויות מובילות בארה"ב. מדובר ללא ספק, במרכז התצוגה המושקע, היפה והמתוחכם ביותר בישראל היום".
מיקי רוסלר, מנהל השיווק של חטיבת ההדמיה וההדפסה בחברת HP, מוסר: "אנו שמחים להעניק ללקוחותינו בישראל את המילה האחרונה בתחום חוויית הרכישה וההתנסות בתחום מוצרי המחשוב, ההדפסה וההדמיה. אין לנו ספק שהלקוחות בישראל יעריכו את ההשקעה שנעשתה כדי לאפשר התנסות פעילה בטכנולוגיות החדשות ביותר ויוכלו לחזור הביתה עם המכשיר הטוב ביותר בשוק והמתאים ביותר לצורכיהם וגם עם חווית רכישה מיוחדת במינה.
על חנות הקונספט ומרכז התצגה:
חברת HP ישראל ואופיס דיפו בנו את החנות ומרז התצוגה על בסיס תפיסה שיווקית חדשנית המשלבת מרכז תצוגה והתנסות חדשני של מוצרי HP בסניף הדגל של חברת "אופיס דיפו" בשפיים.
מטרתו של המיזם המשותף היא להציג בפני הצרכן את מגוון מוצרי HP בתחום המחשוב האישי, ההדמיה וההדפסה., דרך כל החושים בשילוב עם האפשרות להתנסות בתפעול מכשירים ומוצרים מוצרים שאינם ניתנים על פי רב להדגמה.
גולת הכותרת של המרכז היא "עמדת ההתנסות". הלקוחות יכולים להתנסות במוצרי החברה בזמן אמת, וכך יוכלו, למשל, לצלם במצלמה של HP, להדפיס תמונות מכרטיס זיכרון במדפסת פוטו ייחודית, ואף לסרוק את התמונה בסורקי HP ולעבדה במחשבי HP. אנשי מכירות הוכשרו במיוחד על ידי שתי החברות, לסייע לציבור הלקוחות להתנסות במוצרים השונים ולבחור את המכשיר המתאים ביות לצורכיהם.
יתר על כן, חברת HP תשתמש בפלטפורמה הייחודית והמרשימה להציג את מוצרים חדשים וייחודיים שלה לראשונה בישראל ובאופן בלעדי לסניפים. הבחירה בחנות הקונספט תאפשר לחשוף לקהל הלקוחות לא רק את המוצר אלא גם את חוויית השימוש בו, הרבה לפני כולם...
כמו כן יוצגו בסניף מוצרים לציבור הלקוחות העסקיים בסדרי גודל בינוניים ומעלה - מדפסות לייזר כבדות, מכשירים משולבים מיוחדים לעסקים.

תאריך:  09/06/2004   |   עודכן:  09/06/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il