X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם ויקון
▪  ▪  ▪

ויקון ופון-אור חוברות לספק איכות קול גבוהה במיוחד בקו מוצרי הוידאו החדש של ויקון
הרצליה, ישראל, 20 ביוני, 2004 - VCON (נסחרת בנובו מרשה, #IL 00 108 30540), מובילה עולמית בפתרונות לוועידות וידאו ואודיו, וחברת פון-אור, חברה חדשנית המפתחת סנסורים אופטיים ופתרונות השבחת אודיו, הכריזו היום על האינטגרציה של מוצר השבחת האודיו של פון-אור, האופטיקליר, בקו מוצרי ה-High definition החדש של ויקון. פתרון האופטיקליר מסייע לספק איכות ברורה וחדה של קול לכל מוצרי הוידאו לחדרי ישיבות שויקון מוכרת.
סדרת מוצרי ה-HD של ויקון מספקת איכות גבוהה של וידאו עם השהייה נמוכה במיוחד ושיעורי נתונים IP גבוהים עד 4Mbps. מוצר האופטיקליר המבטל גם את רעשי הרקע, מאפשר כעת ללקוחות ליהנות משיחות ועידה בוידאו אשר מאפשרות להיראות ולהישמע כפגישת אמת פנים אל פנים
פתרון האופטיקליר פועל על אלוגריתם של הפחתת רעש המאופיין ביכולת שיחזור גבוהה ומיידית של אותות הקול אפילו בסביבה רועשת מאוד. משפחת מוצרי האופטיקליר משמשת בעיקר לשיחות וידאו, פתרונות בתחום הביטחון ולאפליקציות רפואיות.
"אנו מרוצים מאוד מאותות האודיו והוידאו הקיימים בסדרת מוצרי ה-HD החדשה של ויקון" אומר גורדון דוהרטי, סמנכ"ל השיווק העולמי של ויקון, "עם איכות ייחודית שכזו ורמת השהייה נמוכה ובשילוב עם פתרון האופטיקליר של פון-אור, מוצרי הועידה לחדרי הישיבות הנם הפתרון המושלם במחיר משתלם לכל אפליקציה של שיחות ועידה בוידאו".
"שילובו של פתרון האופטיקליר של פון-אור עם טכנולוגית ה- High definition של ויקון, מביאה תמורה גבוהה יותר עבור שוק משתמשי הוידאו", אומר עודד טורבן, נשיא ומנכ"ל פון-אור בע"מ. "שכללנו את טכנולוגיית הפחתת רעשי הרקע לדרגה אופטימלית אשר מבוססת על פלטפורמת DSP חזקה, המאפשרת ללקוחות ויקון ליהנות מהאיכות הגבוהה ביותר של תקשורת הקיימת היום בשוק".
אודות VCON
חברת VCON מפתחת ומייצרת מגוון פתרונות ועידה, המאפשרים תקשורת חלקה ושיתופי פעולה בעזרת כל צורות התקשורת האינטראקטיבית. הטכנולוגיה עטורת הפרסים של החברה מבטיחה ביצועי שמע ווידאו גבוהים ביותר עבור ארגונים בכל העולם. פתרונות הכינוס והשיתוף של VCON כוללים מוצרי ועידות וידאו לשולחן עבודה ולקבוצה, מוצרי ועידות קוליות, מוצרי ועידות נתונים ומערכות ניהול. החברה משווקת את מוצריה ושירותיה באמצעות רשת של סוכנים, ספקי OEM ואנשי מכירות בכל העולם. לחברת VCON הנהלה עולמית בישראל, והנהלות אזוריות במינכן, אוסטין ובייג'ין. מניותיה נסחרות בשוק החדש - Le Nouveau Marche (SIVOCAM מס' IL 00 108 30540).
אודות פון-אור
פון אור בע"מ מפתחת, מייצרת ומשווקת סנסורים אופטיים ופתרונות השבחת אותות אודיו בכל העולם. החברה מתמחה בפתרונות אקוסטיים וסנסורים אופטיים. המיקרופונים האופטיקלים מבוססים על פטנט אופטי מהפכני של פון-אור המשדר קול על-ידי תרגום של שינויי אור. המיקרופונים האופטיים מסופקים למגוון רחב של שווקים כולל אכיפת חוק, שירותי חירום, פתרונות ביטחוניים ורפואיים. מוצר האופטיקליר הינו חלק ממשפחת מוצרי השבחת הקול המבוססים על קו יחיד או כפול של אלוגריתם להפחתת רעש היכול לפעול על מספר רב של אפליקציות.

תאריך:  20/06/2004   |   עודכן:  20/06/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il