X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם קרביץ
▪  ▪  ▪

רשת "קרביץ" מתרחבת:
פתחה סניף בקניון "ארנה" המהווה את הסניף הדגל של "קרביץ" בהשקעה של מיליון וחצי ש"ח כחלק מההיערכות הכוללת לקראת החזרה לביה"ס.
מנשה זילכה סמנכ"ל השיווק של רשת קרביץ מסר כי: "סקרי שוק שערכנו לאחרונה הראו כי מחודש אפריל השנה חל גידול של כ-35% בפדיון למ"ר בקניון ארנה ובשל קרבתו לים צפויות החנויות בקניון לרשום גידול נוסף של עוד 20% בפדיון למ"ר בחודשי הקיץ הקרובים.
כמו כן גדלה באופן משמעותי תנועת המבקרים בקניון".
רשת "קרביץ" המתמחה ביבוא ושיווק מכשירי כתיבה, ציוד לביה"ס, מוצרי פופ וציוד משרדי, מרחיבה את פעילותה ופותחת במסגרת ההיערכות לקראת חזרה לבית הספר, סניף דגל בקניון "ארנה" בהרצלייה בהשקעה של מיליון וחצי שקל.
החנות החדשה המשתרעת על שטח של 100 מ"ר, תיתן מענה נוסף לקהל היעד של "קרביץ" המזהה את המותג ומכיר את הערכים העומדים מאחוריו, וכמו כן יחשוף את המותג לקהלי יעד פוטנציאליים לאור העובדה שמדובר בקניון הנמצא בהתאוששות ובעלייה חדה בפדיונות החנויות למ"ר.
הסניף בארנה הינו הסניף החמישי שפותחת קרביץ מתחילת השנה: בתחנה המרכזית החדשה בחיפה פתחה הרשת חנות המשתרעת על שטח של 100 מ"ר, בתחנה המרכזית החדשה בירושלים פתחה חנות המשתרעת על שטח של 100 מ"ר, בקניון החדש בראש פינה, חנות המשתרעת על שטח של 120 מ"ר ובאילת פתחה חנות על שטח של 250 מ"ר.
מנשה זילכה סמנכ"ל השיווק של רשת "קרביץ" מסר כי: "מדיניות הרשת לפתוח את החנויות בתוך קניונים ומרכזי מסחר מובילים ממשיכה, מאחר ומחקרים וסקרי שוק מקיפים שעורכת הרשת ממשיכים להצביע על המגמה של הצרכן הישראלי לרכוש מוצרי פנאי וציוד משרדי במקומות הקרובים למקום מגוריו".
לדבריו:" ההחלטה למקם את סניף הדגל החדש של קרביץ דווקא בקניון ארנה, הינה שילוב של מספר פרמטרים: הגידול החד של כ - 35% שחל בפדיונות החנויות למ"ר מאז אפריל השנה ועלייה משמעותית בתנועת המבקרים בקניון בעקבות פתיחת חנויות חדשות ואטרקציות מיוחדות, הצפי כי במהלך הקיץ הקרוב יחול גידול נוסף של 20% בשל קרבת הקניון לים, קהל יעד בעל פוטנציאל קנייה אדיר שלא קיבל מענה הולם ומקצועי בתחום מוצרי הכתיבה עד כה והתקופה שלפני חזרה לבית הספר בה נרשם גידול אדיר ברכישת מוצרי בית ספר".
עוד מסר זילכה כי "בחנות החדשה המהווה חנות קונספט שעל-פי המודל שלה יוקמו חנויות הרשת בעתיד, יוקמו מחלקות מתמחות לכל קטגוריה על-מנת לתת לצרכן את המענה הטוב ביותר ושרות בסטנדרטים הגבוהים ביותר".
לדברי זילכה:" גם בסניף החדש ייהנו הצרכנים ממוצרים איכותיים מהמותגים המובילים ובסטנדרטים הגבוהים ביותר, במחירים מוזלים ובמבצעים אטרקטיביים מבלי להתרחק מסביבת המגורים".
רשת "קרביץ" מונה 64 חנויות ברחבי הארץ ומעסיקה כ - 450 עובדים.
תאריך:  27/06/2004   |   עודכן:  27/06/2004
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il