X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חשיפה
▪  ▪  ▪

ביה"ס "חשיפה" של האוניברסיטה הפתוחה מציע לראשונה בעולם התקשורת קורס מדיה דיגיטלית אינטראקטיבית
אורית קישון, מנהלת ביה"ס "חשיפה" : מטרת התכנית להקנות ידע תיאורטי ומעשי הנוגע למתודולוגיות של תקשורת שיווקית במד"א: לרכוש כלים ודרכי חשיבה לתכנון ממשק משתמש במד"א, לרכוש מיומנויות פיתוח רעיונאי וכתיבה למד"א, להקנות ידע עדכני ודרכי חשיבה המתאימים לתחום זה".
ביה"ס "חשיפה" של האוניברסיטה הפתוחה מציע לראשונה בעולם התקשורת קורס מדיה דיגיטלית אינטראקטיבית (מד"א).
במהלך העשור האחרון התפתחו ומוסדו מתודולוגיות של שימוש מושכל בערוצי התקשורת האינטראקטיבית: אתרי אינטרנט, דואר אלקטרוני, סלולר, עמדות מידע וטלוויזיה אינטראקטיבית. המתודולוגיות הללו היתוו כללי תכנון ייחודיים המבוססים על מחקר מדעי.
תכנון ראוי של ממשק המשתמש יכריע האם הלקוח ישתמש באתר האינטרנט או בסלולר, האם יגיב לדואר אלקטרוני שנשלח אליו, אם לאו.
הקורס יעסוק מצד אחד בעקרונות השיווק והפרסום במד"א תוך שימת דגש על ניתוח דוגמאות מעשיות ממגוון תחומים ומצד שני בהקניית מיומנויות של אפיון ותכנון ממשק משתמש.
הקורס יעניק הזדמנות לרכישת ידע עדכני ודרכי חשיבה שיסייעו לסטודנטים בתחום זה. הסטודנטים יצוידו בהבנה מעמיקה ובידע מקצועי שיאפשרו להם:
1.ליזום או לשפוט באופן מושכל פרויקטים תקשורתיים במד"א.
2.להציב דרישות לנותני השירותים בתחום.
3.לתכנן ממשק משתמש באופן עצמאי.
לדברי אורית קישון מנהלת ביה"ס חשיפה :"מטרת התכנית להקנות ידע תיאורטי ומעשי הנוגע למתודולוגיות של תקשורת שיווקית במד"א: לרכוש כלים ודרכי חשיבה לתכנון ממשק משתמש במד"א, לרכוש מיומנויות פיתוח רעיונאי וכתיבה למד"א, להקנות ידע עדכני ודרכי חשיבה המתאימים לתחום זה".
התכנית מיועדת למנהלי שיווק, מנהלי תחום, מנהלי מותגים, מרקום, מנהלי אתרים, מנהלי תוכן, תקציבאים, פלנרים, קופירייטרים, מתכנני מיזמים במד"א.
בקורס ירצו בכירי המומחים בתחום האינטראקטיב והוא יכלול 16 מפגשים שבועיים, בני חמש שעות שבועיות כל אחד, יתקיימו אחת לשבוע בשעות הערב.
נושאי לימוד התנהגות צרכנים ואסטרטגיית שיווק ומיתוג מד"א, עקרון הערך המוסף, קהלי מטרה, יעדים, מטרות - התרגום למד"א, שלבי המכירה ותרגומם למד"א, עקרון הסימולציה ועקרון ההצגה המוקדמת, מעגל השיווק: מדיה קלאסית, טלוויזיה אינטראקטיבית, אינטרנט, דואר אלקטרוני וסלולר, עקרון הדומיננטיות ותיאורית המסר המרכזי, פרסונליזציה וקסטומיזציה, טכנולוגיות עדכניות בסלולר, משחקים סלולריים: הווה ועתיד, הטלוויזיה האינטראקטיבית: מתודולוגיות שיווקיות, יסודות האינטרקציה עם המשתמש, מתודולוגיות ניווט, חיפוש וסריקה, ויזואליזציה של נתונים, כלי ניהול תוכן, אפיון, תכנון ותסריטאות למד"א.

תאריך:  27/06/2004   |   עודכן:  27/06/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il