X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם גלידת שטראוס
▪  ▪  ▪

חצי מליון כדורי ים לחופש הגדול...
גלידת שטראוס תכריז באופן רשמי על פתיחת החופש הגדול ב-1.7.2004, בחלוקה של למעלה מחצי מליון כדורי ים ביום אחד בחופי הים ברחבי הארץ עם הסיסמא "Summer Is Here".
רונן זהר, סמנכ"ל השיווק של גלידת שטראוס, אמר היום "בתרבות המודרנית אנשים מחפשים רגעים קטנים ומיידים של הנאה ואושר ואנחנו בעולם הגלידות, רואים עצמנו כמותג שתפקידו לרגש, לשמח ולהעצים את תחושת החופש והקיץ".
זהר הוסיף כי החלוקה של למעלה מחצי מליון כדורים בחופי הים ברחבי הארץ, בהשקעה של למעלה ממיליון ש"ח, תתבצע בהפקת טרגט מרקט.
הפעילות תלווה בקמפיין טיזרי שיעלה בערוצים 2 ו-10, עיתונות ורדיו החל ממחר עד ליום החלוקה.
על פעילות חלוקת כדורי הים
בהמשך להשקה המחודשת והמוצלחת של מותג הלב (ה-Power Brand) ב- 2003 תחת אסטרטגיה של FUN, החליטה השנה גלידת שטראוס להעביר את תחושת ה- FUN לאזרחים ביום חגיגי אחד, שהנו המעבר לחופש והפתיחה הגדולה של הקיץ באמצעות חלוקה של סמל הקיץ - למעלה מחצי מליון כדורי ים צבעוניים, עם הבשורה "Summer Is Here".
מאות אלפי כדורי הים יחולקו תוך 24 שעות בחופי ים ברחבי הארץ ויעניקו רגע אמיתי של FUN לקראת היציאה לחופשות הקיץ ולחופש הגדול.
בחברת גלידת שטראוס, הנמצאת בבעלות משותפת של חברת יוניליבר העולמית ומשפחת שטראוס (51% יוניליבר ו-49% שטראוס), חיפשו השנה את הדרך הטובה ביותר לחזק את ערכי המותג המדברים על Summer Feeling - כלומר, תחושת הקיץ של כייף, חופש, ים, שמש, והרבה גלידה.
בשלב הראשון הגדירו בגלידת שטראוס את שלושת הממדים שיגדירו את הפעילות: הזמן - היום שמסמל את המעבר לחופש ולקיץ ה"אמיתי" גם אצל הילדים וגם אצל הגדולים.
המקום - חופי הים שמהווים מקום אולטימטיבי לתחושת הקיץ, הכיף והחופש.
והמסר - "Summer is here" תחושת הקיץ כסמל לחופש ולכייף שנותנת רגעים של FUN בדיוק כמו הגלידה.
השלב הבא היה מציאת הסמל שיעביר את המסר (תחושת הקיץ). הפריט הטבעי ביותר שניתן היה לחלק היה שלגון גלידה, אולם גלידת שטראוס החליטה לפעול בצורה מקורית וחדשנית ולחלק כדורי ים בצבעי הלוגו (אדום, כתום וסגול) עם המסר "The Summer Is here". כדורי הים ייצרו בחופי ישראל חגיגה צבעונית ושמחה - "פשוט להעניק רגעים קטנים ומיידיים של Fun", הוסיף זהר. "בחרנו לחלק כדורי ים ולא גלידה גם כדי לצור חגיגה צבעונית בעיניים לכל מי שיגיע לחופים, וגם כדי להעניק חוויה מתמשכת ולא חד פעמית. בנוסף, הפעילות מחזקת את ערכי מותג הלב שהם הרבה יותר מרק גלידה".
הוצאתו לפועל של הקמפיין כרוכה גם בהיערכות לוגיסטית מיוחדת וחסרת תקדים, זאת במטרה להגיע ביום אחד בלבד לכל חופי הארץ עם למעלה מחצי מיליון כדורי ים צבעוניים ומנופחים ! שיעבירו לעם ישראל את תחושת הקיץ המהנה ואת חווית המותג.
במהלך אחד הכנסים של יוניליבר בחודש האחרון בו הציגה גלידת שטראוס את תכנית הפעילות הנ"ל, גילו בגלידת שטראוס כי באופן מקרי לחלוטין גם ביוניליבר הולנד נעשתה פעילות זהה בשנה שעברה, כאשר ב - 21/6, היום הארוך בשנה, חילקה יוניליבר עשרות אלפי גלידות וגלויות תחת המסר "The Summer Is Here" והמחשבה כי חברות שונות במדינות שונות הגיעו לאותה הפעילות רק חיזקה את הרעיון כי זוהי הפעילות הנכונה להעברת אסטרטגיית המותג.
גלידת שטראוס משקיעה מדי שנה בפעילות Brand Activation אחוז נכבד מהפעילות השיווקית במטרה לשמר את הקשר הרגשי עם הצרכן.
לדברי זהר "יותר ויותר חברות מבינות כי הקשר הרגשי עם הצרכן לטווח הארוך נבנה באמצעות קשר ישיר בין החברה לצרכנים, על כן, משקיעה גלידת שטראוס משאבים רבים ליצירת קשר ישיר ובלתי אמצעי עם הצרכנים, מעבר להשקעה במדיה המסורתית".

תאריך:  27/06/2004   |   עודכן:  27/06/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il