X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם "לראות עולמות"
▪  ▪  ▪

"המתנה לדילים של הרגע האחרון תגרום לאכזבה רבה למשפחות הממתינות להזמין חופשה בסוף יולי - תחילת אוגוסט"
כך מציין עופר האס מנכ"ל חברת התיירות "לראות עולמות", חברה המתמחה בשירותי תיירות למשפחות באמצעות סוכנות נסיעות ובאמצעות אתר האינטרנט: www.olamot.co.il.
עוד מוסיף האס כי "הבעייתיות בהמתנה של משפחות לדילים של הרגע האחרון טמונה בכך שחדרי דופלקס וחדרי משפחות ממילא קיימים במשורה ומוזמנים מראש על ידי משפחות רבות בעולם. כמו כן, התאריך שאינו גמיש מבחינת המשפחות הישראליות והינו עד תחילת ספטמבר - תחילת שנת הלימודים, מקשה על מציאת כפר נופש מתאים בעולם".
חופשת הקיץ של הילדים כבר החלה ומשפחות ישראליות מזמינות חופשות בחו"ל. ישנה נטייה בקרב חלק מהציבור הישראלי להמתין למה שנקרא בעגה הישראלית: "דילים של הרגע האחרון".
עופר האס, מנכ"ל "לראות עולמות" מסביר את הבעייתיות שבהמתנה של משפחות לדילים אלו: "טיולי משפחות בכפרי נופש בחו"ל שונות במהותם מטיולים למטייל העצמאי. הם דורשים תכנון רב מראש. חדרי משפחות הכוללים 2 חדרי שינה או חדרי דופלקס הכוללים 2 קומות עם 2 חדרי שינה ו-2 מקלחות מוזמנים חצי שנה מראש לפחות ומשפחות שחיכו לרגע האחרון צריכים לוותר על חדרים אלו.
ובכל מקרה, כאשר אנו מגיעים לחודש אוגוסט לא נותרים אפילו חדרים רגילים בכפרי נופש ואנו שוב עומדים חסרי אונים מול הלקוחות שהוטעו לחשוב שדילים של "הרגע האחרון" טובים יותר. מי שמוכן להתפשר על יעד הנסיעה, תאריך הנסיעה וסוג החדר (לא חדר משפחות) יכול להרשות לעצמו לחכות לרגע האחרון. אך מכיוון שתאריך הנסיעה אינו גמיש מבחינת המשפחות והחזרה חייבת להיות עד תחילת ספטמבר ההתפשרות בטלה".
"על פי התאחדות סוכני הנסיעות האמריקאית USTOA תיירים מארה"ב מזמינים מראש את החופשה השנתית שלהם חצי שנה עד תשעה חודשים מראש. ואירופאים מגדילים לעשות ומזמינים את החופשה שלהם כשנה מראש. עובדה זו מאפשרת זווית ראיה קצת שונה ממה שנהוג בארץ ומאפשרת להבין את המחסור בחדרי משפחות ובחדרי דופלקס"
עוד מציינים בחברת לראות עולמות כי היעדים הפופולריים ביותר המוזמנים על-ידי משפחות השנה כדופלקסים וחדרי משפחות הם כפרי נופש באירופה הקלאסית: הולנד ואיטליה ובאזור הים התיכון - מועדוני נופש בטורקיה ויוון.
לראות עולמות היא חברת שירותי תיירות הפועלת גם באמצעות אתר אינטרנט www.olamot.co.il המאפשר קבלת מידע ושירותים בנושאי תיור, טיול ונופש באופן מושך וקל להבנה. לחברה מועדון חברים של 60,000 איש. מלבד הפעילות העסקית מאפשר האתר מידע על מגוון אתרי תיירות בערים מרכזיות בעולם, הצעות בנושא: אוכל, תחבורה, טיולים, בילוי, מרכזי קניות ועוד.

תאריך:  28/06/2004   |   עודכן:  28/06/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il