X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם ריבוק ישראל
▪  ▪  ▪

מונה מנכ"ל חדש לחברת ריבוק ישראל במסגרת השינויים הארגוניים בסקאל ספורט
סולי סקאל: "כחלק מתהליך ההתרחבות נפתח חברות עצמאיות למותגים ותוך שלוש שנים היקף הפעילות יגיע למיליארד שקל
לעומת 350 מיליון שקל".
חברת "סקאל ספורט" מקימה בימים אלה חברת אחזקות המרכזת את פעילות מותגי האופנה והספורט. במסגרת הרה ארגון ינוהלו מותגי החברה תחת חברות עצמאיות, עם הקצאות נפרדות של תקציבי פרסום, שיווק ותפעול.
המותג הראשון שיפעל במסגרת הפרדת המותגים באופן עצמאי הנו "ריבוק ובימים אלה מינתה חברת "סקאל ספורט" את יריב כהן (34) כמנכ"ל "ריבוק ישראל". כהן בוגר תואר שני במנהל עסקים באוניברסיטת ת"א, הקים וניהל את ערוצי ההפצה בחברת "yes" במשך שנתיים, ולפני כן שימש כמנהל המסחרי בחברת "ד. א. סוכנויות", יבואנית "בולה" ו"קלווין קליין".
לדברי סולי סקאל, מנכ"ל קבוצת "סקאל": "כחלק מתהליך ההתרחבות החלטנו לכנס את הפעילות תחת חברת אחזקות אחת במטרה להעניק ביטוי וטיפול אישי בכל מותג ומותג ובכך להגדיל את היקף הפעילות של חברת "סקאל ספורט" תוך שלוש שנים מ-350 מיליון ש"ח בשנה לכ-מיליארד שקל.
עוד מסר סולי סקאל כי מטרתה של חברת "ריבוק ישראל" היא להביא את המותג לנתח שוק של 20% משוק הספורט הממותג בישראל וזאת תוך 3-4 שנים.
לדברי יריב כהן, "ריבוק" היום הוא המותג המצוי בעלייה משמעותית ביותר בארצות הברית, כאשר החברה מתוכננת להשיק בעולם ובארץ דגמים חדשים ומדהימים אשר יפנו במיוחד לבני נוער ולצעירים.
חברת "סקאל ספורט" מייבאת ומשווקת כ-20 מותגי אופנה וספורט בינלאומיים, מחזור המכירות של מותג ריבוק בשנת 2003 עמד על כ 35 מיליון ₪ בשנה. כמו כן מייבאת ומשווקת חברת "סקאל ספורט" את "קדס", "טימברלנד", "ניין ווסט", "דונה קארן" אופנת "פולו" ועוד. החברה מפעילה את רשת "סקאל ספורט" ורשת "אמפוריום" ולאחרונה פתחה את חנות הדגל של "ריבוק" בקניון "ארנה".

תאריך:  29/06/2004   |   עודכן:  29/06/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il