אנרג'י יוצאת בקמפיין לחטיפי DREAMS ENERGY תחת הסיסמה: ENERGY תעשו לעצמכם משהו טוב עלות הקמפיין כ- 2 מיליון שקל.
מוטי כהן, מנכ"ל חברת אנרג'י מקבוצת שטראוס-עלית, אמר היום כי, מסוף חודש אפריל, בו הושק ENERGY DREAMAS, תפס המוצר נתח שוק של 25% משוק הדגנים עם המילוי וכ-20% מסך שוק הדגנים המשפחתיים.
כהן ציין כי הגיע העת לעבור לשלב השני בהשקה ולעלות למדיה הטלויזיונית.
מנכ"ל אנרג'י הוסיף ואמר כי הוא מאמין ש-ENERGY DREAMS יעמוד ביעד שהוצב לו ויגיע תוך פחות משנתיים ל-30% נתח שוק משוק דגני הבוקר המשפחתיים.
מיכל לוי, מנהלת השיווק של חברת אנרג'י מקבוצת שטראוס-עלית, הודיעה היום על השקת קמפיין טלויזיוני חדש למוצר ENERGY DREAMS באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי.
הקמפיין יעלה ביום רביעי ה-30/06/04 הקרוב, בערוצים 2, 10 ו-24 ויימשך כשלושה שבועות.
ENERGY DREAMS - דגנים פריכים מחיטה מלאה וסובין עם מילוי קרם פירות חלומיים, בתוספת 6 ויטמינים וברזל. היחיד מחיטה מלאה, היחיד עם מילוי פירות, היחיד במנות אישיות.
על תוכן הסרט ENERGY:
הסרט הוא סרט המשך לקמפיין MIX
תוכן הסרט: בסרט רואים בחורה שמתחילה את הבוקר עם הדגנים "הרגילים" שלה כלפתע מופיע בחור ולוקח את הצנצנת, הבחור מופתע וכאשר הוא מרים את בראש הוא רואה רקדנים "מעופפים" אשר מעבירים בינם את מרכיבי המוצר (מצד אחד זורקים בננות ופירות אדומים, ומצד שני דגנים, כל אלה משתלבים ונכנסים לקופסת ENERGY DREAMS.
מי עומד מאחורי הקמפיין ?
משרד הפרסום: אדלר-חומסקי
מנהל קריאטיב: אורח לברון
מנהל קבוצת קריאייטיב: יונתן סטירין
סופרוויזר: יפעת שפרינגר
תקציבאית: יעל קנדר
ארטדירקטור: דרור יעקובוביץ
קופירייטר: דני יגיל
מנהלת מותג ENERGY: רונית משה