הדוגמנית/שחקנית מורן אטיאס נבחרה להוביל את מסע הפרסום של רנוAר לחורף 2004 תקבל 80 אלף דולר לעונת החורף.
הדוגמנית מורן אטיאס שנבחרה בקיץ 2004 להוביל את קמפיין הפרסום של רשת רנואר, תמשיך גם לעונת החורף הקרובה.
קמפיין החורף של רנואר יערך באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי בתקציב של 1 מליון דולר הכולל סרטון טלויזיה, קטלוג, שלטי חוצות, עיתונות יומית ומגזינים.
לדברי אלי ברקוביץ מנכ"ל רנוAר: "הבחירה במורן אטיאס להוביל את קמפיין רנואר גם בעונה הקרובה התקבלה בעקבות הצלחת הקמפיין בעונה הנוכחית ובשל העובדה כי מלבד היותה דוגמנית מצליחה בכל קנה מידה,מורן גם שחקנית מוכשרת וכוכבת בינלאומית ולכן מביאה איתה לקמפיין ערכים מוספים המתחברים לערכים אותם מייצג המותג רנואר: אופנתיות, בינלאומיות, שובבות ונשיות".
לדבריו: "הבחירה החוזרת באטיאס נעשתה לאחר בידוק שוק ומחקרים שערכה רנוAר בקרב קהלי היעד מהם עולה כי בעקבות העובדה כי אטיאס מייצגת את ערכי המותג יותר ויותר נשים וצעירות מתחברות ומזדהות עם המותג".
במסגרת החוזה תקבל אטיאס 80 אלף דולר עבור מסע הפרסום של חורף 2004. אטיאס תגיע לישראל בחודש יולי להשתתף בצילומי הקטלוג ובתצוגת האופנה של הרשת.
מורן אטיאס (22) דגמנה עד כה לחברות אופנה בינלאומיות ביניהם: דולצ'ה גבנה, רוברטו קבלי תכשיטי BBG ובימים אלה סיימה קמפיין פרסום לחברת איפור "ALLAY" מהגדולות בעולם. במקביל לדוגמנות סיימה בימים אלה צילומים של סרט איטלקי חדש "גאז" בו היא משתתפת בתפקיד ראשי וכן ממשיכה להנחות את תוכנית הטלויזיה המצליחה באיטליה "המומלצים".