"שטיחי כרמל" מציגה לוגו חדש עופר איתני, מנכ"ל שטיחי כרמל: "הלוגו החדש מייצג את תהליך המודרניזציה וההצערה שעוברת החברה".
מפעל שטיחי כרמל, בבעלות משפחת איתני, הינו המפעל הותיק והגדול בישראל לייצור שטיחים.
המפעל, שהוקם ב-1960 על-ידי משפחת שפירא, נרכש ב-94' על-ידי משפחת איתני.
שטיחי כרמל משווקים ב-22 חנויות רשת שטיחי כרמל ובמקומות נוספים.
חלק ניכר (למעלה מ-50%) מתוצרתה משווק לארצות חוץ. בשנת 2004 יגיע יצוא השטיחים ל-16 מיליון שקל כשצפי המכירות לחו"ל בשנת 2005 מוערך ב-20 מיליון שקל.
הגידול בתחום היצוא מתבטא בלוגו החדש שכתוב באותיות לועזיות אוניברסליות.
הלוגו החדש שעוצב בפרסום פלד זונח את דמויות המרגלים שליוו את החברה מיום הקמתה לטובת לוגו צעיר ואופנתי.
לדברי עופר איתני, הלוגו החדש משקף את השינוי שחל בתחום השטיחים שהפכו לפריט אופנתי ודקורטיבי כמו רהיטים ובגדים. הטכנולוגיות החדשות ומיחשוב הנולים מאפשרים ייצור אין סוף דגמים.
אם בעבר היה המפעל מציג שטיח או שניים חדשים מידי עונה, הרי שהיום, בעקבות הטכנולוגיות החדשות ושילובם של מעצבים צעירים במחלקת העיצוב, מציגה שטיחי כרמל למעלה מ-60 דגמים חדשים מידי עונה.
היקף שוק השטיחים בישראל מוערך ב-400 מיליון שקל בשנה, כששטיחי כרמל תופסת כ-20% משוק זה.
תקציב הפרסום השנתי של הרשת יהיה כ-4 מיליון שקל.