X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם קוקה קולה
▪  ▪  ▪

"כפר המוסיקה קוקה-קולה" - יריית הפתיחה
קמפיין "כפר המוסיקה קוקה-קולה" יוצא לדרך בימים אלה ויכלול סרט טלויזיה, דיוור ישיר לכמיליון בתי אב, שילוט חוצות ואתר אינטרנט שכתובתו-www.mymusic.co.il
בימים אלה, יוצא לדרך הקמפיין השיווקי הגדול של השנה-"כפר המוסיקה קוקה-קולה" 2004, שיתקיים הקיץ בין ה-1 ל-15 באוגוסט וימשוך אליו כ-100 אלף מבקרים.
בין האמנים שיתארחו השנה בכפר בשילובים מוזיקליים שונים, רובם הרכבים שהוקמו במיוחד עבור הכפר, ניתן למנות את שלום חנוך, אביב גפן, משינה, סבלימינל והצל, עברי לידר, היהודים, ברי סחרוף, שבק ס, טיפקס, הדורבנים ועוד.
כבשנה שעברה, שידור שלב הגמר של התוכנית "כוכב נולד", יהווה את המופע המסיים של "כפר המוזיקה קוקה-קולה". המופע יתקיים ב-15 באוגוסט ויועבר בשידור חי בשידורי קשת - ערוץ 2.
אורלי קליין-דגן ,מנהלת שיווק "קוקה-קולה": "זהו פרוייקט המוזיקה הגדול ביותר המתקיים בישראל הן מבחינת ההיקף האמנותי והן מבחינת המשאבים הטכניים והפיזיים המושקעים בו".
הקמפיין השיווקי:
בסוף השבוע הקרוב יעלה לטלוויזיה הסרטון הפותח את קמפיין "כפר המוסיקה קוקה-קולה 2004". הסרטון ממחיש את מגוון החוויות והאטרקציות שמציע הכפר:הרכבים חד פעמיים בהופעות מדהימות שיתקיימו רק בכפר לצד פעילויות חוף אטרקטיביות ומסיבות ליליות סוחפות עד אור הבוקר.
סרטון הטלוויזיה ישודר בערוץ-2,ערוץ -10,ערוץ-24,MTV,ובקולנוע.
בשבוע הראשון של חודש יולי יחל מהלך חסר תקדים לתקשור הכפר.כמיליון בתי אב בישראל יקבלו ישירות לדלת ביתם את קטלוג ההופעות וההרכבים שיככבו בכפר ערב אחר ערב.
שילוט חוצות אינטנסיבי ילווה את השקת פעילויות כפר המוזיקה קוקה-קולה. האומנים הגדולים שיופיעו בכפר יובילו את קמפיין החוצות.
עלות הקמפיין(מדיה +שת"פים) 8 מיליון שקל.
אופן רכישת הכרטיסים לכפר:
שיטת הכניסה מבוססת על איסוף דציבלים באמצעות קודים המצויים מתחת ללשוניות הפחיות ובתחתית פקקי הפלסטיק של בקבוקי קוקה- קולה, דיאט קוקה- קולה, דיאט קוקה- קולה לימון ודיאט קוקה-קולה נטול קפאין. באתר האינטרנט של קוקה- קולה www.mymusic.co.il או בטלמסר 2004-33-1212 פותחים "חשבון אישי", מקישים את הקוד המצוי על תחתית הפקק או על לשונית הפחית וכך צוברים עוד ועוד דציבלים. כניסה לכל יום בכפר תעלה 15 דציבלים בלבד.
אודות "כפר המוסיקה קוקה קולה" 2004:
"כפר המוסיקה קוקה-קולה" ישתרע על שטח של של כ-20 דונם בחוף ניצנים. הכפר יפתח מידי יום בשעה 16.00 ויסגר בשעה 7 בבוקר למחרת. במהלך אחר הצהרים ושעות הערב המוקדמות יתקיימו בכפר עשרות פעילויות חוף ,הפעלות ואטרקציות ביניהם משחקי חוף, מתחמי איפור גוף ותסרוקות, דוכני אומנויות, דוכני מזון, מופעי הרכבים צעירים מתחילים, מתחמי מגרשי כדורגל, כדורעף חופים, מתחם שש בש, מתחם ביליארד, מתחם פריסבי מתחמי שיזוף, יריד מוצרי אומנות, בתי קפה, מסעדות ופאבים, גלידריות דוכני שתיה ועוד. בסיום המופע המרכזי נפתחת מסיבה ריקודים שממשיכה עד שעות הבוקר.
אבטחה וביטחון: הכפר מוקף גדר היקפית, מאובטח על-ידי משטרת ישראל וחברת שמירה פרטית. החוף מאויש במצילים ופועלת בו תחנת מגן דוד אדום.
לינה: הכפר מציע מתחם מפנק בו ניתן ללון עם שקי שינה אך לא ניתן להקים בו אוהלים במתחם פרושות מחצלות , כריות פוף, מסך ענק עליו מוקרנים סרטים ועוד. כמו כן פועלת במקום נקודת שמירת חפצים ונקודת הפקדת נשק.
עוד נמסר כי הבמה המרכזית - תהיה בגודלה של במת פארק הירקון 18 X 15, עם 893 פנסים, 2,500 כסאות באמפיתיאטרון מיוחד שנבנה בחוף ועוד 5,500 מקומות עמידה ברחבת ההופעות, 2000 כסאות חוף, 320 שמשיות, 10 דוכני מזון, בית קפה מרכזי, פאב מרכזי, 18 דוכני אומנויות, צ'אי שופ, 50 תאי שירותים, 35 מקלחות, עמדת שמירת חפצים.
קרדיטים למסע הפרסום:
מנהל קריאטיב - חיים שקדי, ארט דיירקטור - יוסי ברגר
קופי - גיא נתיב, סופרויזר - אילת גריל, תקציבאית - מאיה פרנס,חברת ההפקה - שושי ואודי הפקות, בימאי - גיל לבנברג, בימאי משנה - רועי וורנר

תאריך:  04/07/2004   |   עודכן:  04/07/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il