עלית ממתקים מציגה קמפיין חדש באמצעות משרד הפרסום של שלמור אבנון עמיחי לדיפ שוקולד פרה בהשקעה של 2 מיליון שקלהקמפיין עולה השבוע לתקופה של שלושה שבועות בערוצים 2 ו-10.
עלית מציגה חטיף ילדים חדש מבית הפרה:
דיפ TO GO מטבל שוקולד ועוגיות לטבילה - אפשר לקחת לבי"ס, לטיול, לחוג, כשמשחקים בחוץ, או מול הטלויזיה.
שוקולד פרה- מותג השוקולד המוביל בישראל ממשיך להתרחב גם בתחום הילדים. בקמפיין למוצר חדש- דיפ בטעם שוקו בננה עם עוגיות לטבילה.
על הסרט:
לאחר שכבר ביקרה אצל הפסיכולוג, יצאה לטיול שנתי ונכנסה למקרר, כובשת הפרה של עלית גם את עולם הסרטים המצויירים בסרטון אנימציה למוצר חדש: דיפ בטעם שוקו בננה עם עוגיות לטבילה.
הסרט בהפקת שלמור אבנון עמיחי נשאר נאמן לקונספט "תמיד איתך" המלווה את הצלחת הפרה בשנים האחרונות, ומראה שכשמדובר בבננות, לפרה יש פתיל קצר מאוד...
קרדיטים:
קופי: יאיר שינברג
ארט: איילת חן
סמנכ"ל קריאיטיב: יורם לוי
מנהל קריאיטיב ראשי: גדעון עמיחי
תקציבאית: אוסנת יעקובוביץ' סלע
סופרוויזרית: ורד קינרייך- גולן
מפיקת משרד: סיגל נוגסי
פוסט ואנימצייה: גרוויטי