בנק הפועלים ממשיך ומפתח את משפחת מוצרי "יתרון מובנה" ויוצא בקמפיין חדש את הקמפיין יוביל יאיר לפיד.
בנק הפועלים יוצא היום בשלב שני של הקמפיין לשיווק המוצרים המובנים "פועלים יתרון מובנה". הקמפיין ממחיש את הסיכוי ליהנות מהשווקים השונים עליהם מבוססים המוצרים בקטגוריה, ללא סיכון סכום ההשקעה. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום אדלר, חומסקי & ורשבסקי, ימשך כ-3 שבועות, ויכלול סרט טלוויזיה, תשדירי רדיו, מודעות בעיתונים, קמפיין פרסומי באינטרנט.
הקמפיין החדש הינו המשך למהלך שהושק לפני כשנה, בו הוצג לראשונה קונספט המוצרים החדשני "סיכוי לתשואה גבוהה ללא סיכון סכום ההשקעה" וגם אותו יוביל יאיר לפיד. סרט הקמפיין צולם בארץ, והוא מציג בשפה פשוטה ובהירה את הסיכוי של ההצלחה והרווחיות של השווקים בארה"ב, במזרח הרחוק ובישראל, עליהם מתבססים חלק ממוצרי "פועלים יתרון מובנה".
הקמפיין מציג בשלושה סרטים שלושה שווקים שונים והסיכוי הגלום בהם בהתאם לתפיסת הלקוח הישראלי:
את השוק האמריקאי מציג יאיר לפיד באמצעות דימויים של גודל ועוצמה (מספר תושבים, 25% מכלכלת העולם) המומחשים בין היתר בלימוזינה ארוכה ובהמבורגר ענק. כסגיר לסרט מוצגת השאלה "רוצה סיכוי להרוויח בגדול באמריקה?" והתשובה: "המקצוענים של בנק הפועלים נותנים לך סיכוי להרוויח מההצלחה האמריקאית, בלי לסכן את סכום ההשקעה שלך".
את השווקים במזרח הרחוק מציג יאיר לפיד באמצעות דימויים של מקצועיות, חריצות גודל המאפיינים את המדינות קוריאה, יפן, סינגפור וסין. כסגיר לסרט מוצגת השאלה "רוצה סיכוי להרוויח יותר במזרח הרחוק?" והתשובה: "המקצוענים של בנק הפועלים נותנים לך סיכוי להרוויח משוקי ההון במזרח, בלי לסכן את סכום ההשקעה שלך".
את המשק הישראלי מציג יאיר לפיד באמצעות דימויים של העזה ו"חוצפה ישראלית" (ללמד את הסינים לגדל אורז, להציב לווין בחלל, לפתח היי-טק שכל העולם מדבר עליו). כסגיר לסרט מוצגת השאלה "רוצה סיכוי להרוויח מהראש הישראלי?" והתשובה: "המקצוענים של בנק הפועלים נותנים לך סיכוי ליהנות מהתעוררות השוק הישראלי, בלי לסכן את סכום השקעה שלך".
לדברי אורי פז, מנהל אגף שיווק ותכנון אסטרטגי בבנק הפועלים, "המהלך הפרסומי-שיווקי הינו מהלך המשך לחשיפת משפחת המוצרים "פועלים יתרון מובנה", הממחישים את ערכי המותג של בנק הפועלים: מקצוענות ומובילות. הגישה הפרסומית הנוכחית מדגישה את היתרונות של מוצרי הסדרה, הן בסיכוי להרוויח ע"י שיוך להצלחה המאפיינת את השווקים הבינלאומיים ואת הכלכלה הישראלית, המגלה סימני התאוששות והן את העובדה כי הלקוח אינו מסכן את סכום ההשקעה שלו".
מוצרי "פועלים יתרון מובנה", הינם מוצרים מובנים המיועדים לקהל לקוחות רחב המעונין לשמור על קרן ההשקעה בתוספת סיכוי לתשואה גבוהה. המוצרים מתאפיינים באפשרות להשקעה מסכומי מינימום נמוכים מאוד, ההשקעה הינה במכשירים בטוחים עם חשיפה למגוון תחומים, תוך שמירה על הקרן וסיכוי לתשואה גבוהה יותר מאשר באפיקים הסולידיים. הם קלים להבנה ואינם מצריכים ידע מעמיק במושגים וכלים פיננסים.
קרדיטים:
משרד פרסום: אדלר חומסקי & ורשבסקי
מנהל קריאטיב: אורי לברון
קופירייטרים: אורי מרק, דייויד פלברג
ארטדיירקטור: אמיר אביבי
מנהלת לקוחות: מיכל נשיב
סופרויזר: שירה יעבץ
תקציבאית: נילי כהן
פלנר: דודו ועקנין
מפיקת משרד: אורלי פוקס
חב' הפקה: POV
במאי: שחר סגל