X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם שטראוס
▪  ▪  ▪

מישל בן וייס, מנכ"ל שטראוס סלטים הודיע היום כי
אחלה יוביל את שוק הסלטים בישראל.
בחודשים האחרונים ביצענו מהלך כולל לטיפול במותג תוך שימור העוצמות שלו כאחד המותגים האהובים ביותר בישראל וטיפול בנושאים הדורשים טיפול.
היקף ההשקעה במהלך זה עומד על 25 מיליון שקל.
בן וייס הוסיף כי, "כחברה מובילה שבנתה את שוק הסלטים, אנו לוקחים אחריות על פיתוח השוק והובלתו. לצורך כך אנו מכריזים היום על מהלך אסטרטגי שנשען על מותג מוביל, טעם מנצח וחדשנות פורצת דרך. אנו מתכוונים להשקיע במהלך החדש בנחישות ולאורך זמן".
בן וייס אמר היום: "אני מאמין כי חברת שטראוס תוביל את קטגוריית הסלטים בתוך שנתיים".
נירית שמעון, מנהלת השיווק של שטראוס סלטים ציינה כי "המותג אחלה הינו המותג החזק ביותר בתחום הסלטים בישראל. כחברה מובילה שצועדת עם הזמן, חיזקנו בחודשים האחרונים את ערכי המותג ואישיותו ומהיום אנו מציעים לצרכן חוויה של אוכל ישראלי אמיתי. ההבטחה החדשה שמה דגש על טעם, ישראליות ואמיתיות".
נירית שמעון הוסיפה כי, "בתהליך פיתוח מוצרים מתקדם שבנינו, אנו מאתרים בכל נקודת זמן את הרצונות של הצרכנים שלנו ומציעים להם את הטעם הטוב ביותר, את המגוון האטרקטיבי והעדכני ביותר ובאיכות ללא פשרות של שטראוס. מבחני דעת הקהל, שפורסמו באמצעי התקשורת בשנה האחרונה, מוכיחים זאת היטב".
נירית שמעון מדגישה כי מדובר במהלך כולל ומתמשך שיעביר לצרכן את החוייה של אוכל ישראלי אמיתי בעיצוב מחודש ללוגו אחלה, בשפה פרסומית חדשה, בטעמים מנצחים, בסדרות מוצרים ייחודיות, בעיצוב חדש לאריזות וביצירת חוויות טעם ייחודיות בנקודות המכירה.

תאריך:  07/07/2004   |   עודכן:  07/07/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il