X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם פרוקסימיטי
▪  ▪  ▪

רשת פרוקסימיטי מתרחבת ליפן
רשת פרוקסימיטי, רשת סוכנויות הדיירקט של BBDO Worldwide, הרחיבה את פריסתה גם ליפן: כך נמסר מדאטה פרו פרוקסימיטי - הנציגות הישראלית ברשת הדיירקט המובילה בעולם.
המנהל העסקי של רשת פרוקסימיטי העולמית, מאט מיילדנהול, מסר כי עם צירופה של NYX Proximity ביפן, משלימה הרשת אחיזתה החזקה במפת המזרח הרחוק בתחום השיווק הישיר.
סוכנות פרוקסימיטי ביפן, NYX Proximity, תעבוד בצמידות למשרדי פרוקסימיטי האחרים באיזור, כדי לספק ללקוחותיה את כלל פתרונות השיווק הישיר, גם במדיות האלקטרוניות וגם באמצעות דיוור וקד"מ. בסניף היפני 60 עובדים, וינהל אותה מר טוסטון יושיאקי.
לרשת פרוקסימיטי 41 סוכנויות בעולם, באסיה, באירופה, בצפון אמריקה, בדרום אמריקה ובאפריקה, כולל הסוכנות המובילה בישראל בתחום השיווק הישיר, דאטה פרו פרוקסימיטי. כל סוכנות ברשת פועלת כגוף עצמאי, ובמקביל מקיימת יחסי גומלין עם הסוכנויות האחרות, יחסים שבאים לידי ביטוי בשיתוף מידע שימושי, בניהול קהילות מקצועיות ופורומים באינטרנט ועוד.
רשת פרוקסימיטי מובילה בעולם בפרסי קריאייטיב ושיווק בתחרויות השונות, על-פי דו"ח וון לשנת 2003.
פרוקסימיטי היא חלק מסוכנות הפרסום הבינלאומית BBDO, שהיא סוכנות הפרסום השלישית בעולם, עם 328 סניפים ב76- מדינות. BBDO היא חלק מקבוצת אומניקום, רשת התקשורת והפרסומת השיווקית הגדולה בעולם, שלה 5,000 לקוחות ביותר מ100- מדינות.
עודד רוזן, יו"ר דאטה פרו פרוקסימיטי, סוכנות פרוקסימיטי בישראל, מסר שלפתיחת הסניף ביפן יש חשיבות רבה ללקוחות החברה בישראל, בגלל רצונן של חברות ישראליות להכיר את השוק היפני וללמוד מהחזון השיווקי ששוק זה מוביל בתחומים רבים.
דאטה פרו פרוקסימיטי מובילה בשוק השיווק הישיר בישראל ומנהלת תקציבים בסכום כולל של למעלה מ-80 מיליון ש"ח. עם לקוחותיה נמנים: רשת שופרסל, קווי זהב, אל-על, חוגלה-קימברלי, גרבר, מי עדן, פייזר, וולוו, קק"ל, הרוח הישראלית, רשות הדואר, מפעל הפיס, בנק המזרחי, ג'ונסון אנד ג'ונסון ואחרים. החברה מבססת את תוכניות השיווק על תקשורת ושיווק חוויתי במדיות הישירות, כולל דיוור ישיר (פיזי ואלקטרוני), פרסום באינטרנט, טלמרקטינג, טלוויזיה אינטראקטיבית, קד"מ ואירועים.

תאריך:  07/07/2004   |   עודכן:  07/07/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il