X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם Freescale Semiconductor
▪  ▪  ▪

Freescale Semiconductor מכריזה על חיישני תנועה זעירים המיועדים למגוון יישומים בשוק מוצרי הצריכה האלקטרוניים.
מעצבי נגני MP3, או מחשבי כף יד, הרוצים שהפעלת המוצר תתבצע בתנועה אנושית טבעית יותר במקום בלחיצה על כפתורים, יוכלו לצמצם את מספרם ולהוסיף תכונות חדשות בלא להגדיל את המכשיר עצמו. מעצבי משחקי מחשב ידניים בעלי משטח מגע, לדוגמה, יוכלו לשלוט באמצעות החיישנים במוצרים הנמצאים בתנועה מרבית הזמן ולאפשר למשחק להפעיל מערכות באמצעות לחץ מזערי ביותר על לוח המשחק.
Freescale Semiconductor Inc, חברת בת של מוטורולה, הכריזה על סידרת חיישנים זעירים המיועדים לשוק מוצרי הצריכה האלקטרוניים. החיישנים ממשפחת MMA62xxQ מבוססים על מערכות מיקרו-אלקטרומכניות (MEMS) והם מיועדים לשימוש במגוון מוצרי צריכה אלקטרוניים, בהם נדרשת מדידה של כוחות הנובעים מתנועה, תזוזה, חבטה, שינוי מיקום, או זעזוע.
כך לדוגמה, מעצבי נגני MP3, או מחשבי כף יד, הרוצים שהפעלתם תתבצע בתנועה אנושית טבעית יותר, במקום בלחיצה על כפתורים, יוכלו לצמצם את מספרם ולהוסיף תכונות חדשות בלא להגדיל את המכשיר עצמו. מעצבי משחקי מחשב ידניים בעלי משטח מגע, לדוגמה, יוכלו לשלוט באמצעות החיישנים במוצרים הנמצאים בתנועה מרבית הזמן ולאפשר למשחק להפעיל מערכות באמצעות לחץ מזערי ביותר על לוח המשחק. יישומים נוספים ניתן יהיה למצוא בתחום התעשייתי והרפואי, בתחום הבטחוני (זיהוי תזוזות זעירות), ברובוטיקה וכד'.
הייחוד בחיישנים הזעירים (הממוקמים במארז בגודל 6x6x1.98mm), הוא בעובדה שהם מבחינים בתנועה בשני כיוונים (צירי X ו- Y). היות והם ישתלבו בסופו של דבר במערכות הדורשות מיזעור מקסימלי, דוגמת טלפונים סלולריים ועד מחשבי כף יד, יש חשיבות רבה לכך שחיישן בודד אחד יוכל לאתר תנועה בשני צירים. המשמעות - מפתחי המוצרים חוסכים בשטח, מפחיתים את ההתחממות ומורידים את עלויות הפיתוח. יתרון נוסף: החיישנים צורכים מתח נמוך ביותר וצריכת החשמל נמוכה משמעותית, נתון המסייע לשמור על חיי סוללה ארוכים.
סידרת חיישני ה-MMA62xxQ נעה בין 50 Hz ל-900 Hz, נתון המאפשר למעצבי המוצרים לבחור במערכות עם רוחב הפס והתדר עבור היישומים שלהם.
לדברי שמואל ברקן, מנכ"ל משותף ב-Freescale Semiconductor ישראל, רכיבים אלקטרוניים משפיעה כיום בצורה משמעותית על התחום הצרכני, בין אם מדובר בעבודתן של המערכות הפנימיות במגוון מכשירים ניידים ובין אם בהחליפם חלקים מכניים במערכות MEMS. "החיישנים בעלי הציר הכפול של Freescale מסייעים להניע את המהפיכה הזו על ידי המרת תנועה פיזית לפלט אלקטרוני ברמות נמוכות ביותר", אומר ברקן.
Freescale Semiconductor Inc
Freescale Semiconductor Inc, חברת בת של מוטורולה אינק., פעילה בשוק המיקרואלקטרוניקה מזה 50 שנה. החברה מפתחת, מייצרת ומוכרת שבבים לתעשיית הרכב, לשוק הצרכני והתעשייתי, ולשווקי הרישות וה- wireless ברחבי העולם. לחברה תכנון, ייצור ומכירות בלמעלה מ-25 מדינות. מכירות Freescale Semiconductor לשנת 2003 עמדו על $4.9 מיליארד דולר.
Freescale Semiconductor Israel Ltd כוללת מרכז תכנון וכן פעילות של שיווק, מכירות ותמיכה טכנית אשר מוכרת את כל מוצרי פריסקייל סמיקונדקטור אינק. בישראל.
Freescale Semiconductor Israel Ltd (בשמה הקודם: מוטורולה סמיקונדקטור ישראל בע"מ) נוסדה בשנת 1982. החברה מתכננת ומפתחת מיגוון של מוצרי VLSI - מעבדים לתקשורת נתונים, מגוון מעבדי אותות דיגיטליים לטלפונים סלולריים ולתשתיות של תקשורת סלולרית ולטלפונית אינטרנט, ומעבדי אפליקציה.
מרכז התכנון כולל גם פעילויות נרחבות בתחומי תוכנה, חומרה, תיב"מ (CAD), מחשוב, בדיקות וניתוח-כשלים. זהו מרכז התכנון הגדול ביותר של פריסקייל סמיקונדקטור אינק. בעולם.
מרכז התכנון מנוהל על-ידי ישראל קשת, נשיא ומנכ"ל, ורונן שטייר, מנכ"ל. פעילות השיווק, מכירות ותמיכה טכנית מנוהלת על-ידי שמואל ברקן, מנכ"ל משותף.

תאריך:  08/07/2004   |   עודכן:  08/07/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il