X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם נוקיה
▪  ▪  ▪

שיא אינטראקטיבי ישראלי ב"הקלקות" לקמפיין מתפרץ לטלפון
NOKIA 3200
הקמפיין לטלפון החדש של NOKIA שבר את השיא הישראלי באחוז ההקלקות לקמפיין מתפרץ ‏והגיע ל-22% הקלקות לעומת ממוצע של 8% בקמפיין מסוג זה.
אחוזי הקלקה מדהימים אלו, ‏התאפשרו בעיקר בזכות הקריאטיב הייחודי, ‏שהציג הודעת פרידה בצורת מייל נכנס, ‏מבחורה לחבר שלה, ‏תחת הסיסמא: "‏צריך לדעת מתי לחתוך" ‏- ‏פנייה מחויכת ושונה לצעירים, NOKIA‏ מדגם 3200, הטלפון עם הקאטר, באמצעותו ניתן לחתוך את התמונות שמצלמים ולשלבם בתוך הפאנל השקוף, כעיצוב אישי לטלפון.
אילן גרינבוים מנכ"ל יורוקום נציגת NOKIA‏ בישראל אמר היום: "אני רואה חשיבות גדולה במדיום האינטרנטי, ככלי תומך ודומיננטי בפרסום בענף הסלולר בכלל, ‏ובפנייה ממוקדת לצעירים בפרט. ‏אני מאמין שכדי להגיע אל הקהל הצעיר, כשיש לנו טלפון מדליק, עם תכונות שכל צעיר מתלהב מהן ‏- צריך לעשות זאת בפנייה אישית ככל האפשר, יצירתית יותר ומעניינת במיוחד. האינטרנט מאפשר זאת במיוחד לקהל זה, ואני מרוצה מאוד ששוב NOKIA‏ שוברת שיאים גם בתחום זה".
הקמפיין הזמין את הגולשים, ‏להשתתף בתחרות עיצוב פאנלים, אותם ניתן לשלב ב-NOKIA 3200.
כ-7500 ‏פאנלים שונים עוצבו לתחרות, ‏והזוכה ‏קיבל OKIA 3200 ‏N כפרס.
הקמפיין נעשה בטכנולוגית טופלייר של אד4‏אבר, ‏המציגה פרסום "‏צף" ‏על גבי עמודי האינטרנט השונים.
NOKIA מאמינה באפקטיביות כלי פרסום זה, ‏ודואגת למזער את הטרדה לגולשים, ‏על-ידי הגבלת כמות החשיפות של הטופלייר לגולש - ‏עד פעמיים במהלך קמפיין.
הקמפיין הופק על-ידי ארק אינטראקטיב, ‏והופיע באתרים נענע, MSN, ONE, ynet ‏במהלך החודש האחרון.
מנהלת אינטראקטיב יורוקום-NOKIA: טל שלו
ניהול קמפיין בארק אינטראקטיב: ‏תימור גורדון ושגיא סטוניס
הפקה ועיצוב: ‏ליאור קובינסקי, ‏אלון רם.

תאריך:  11/07/2004   |   עודכן:  11/07/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il