למעלה מ-20,000 בני נוער נכנסו לאתר הקיץ החדש של ג'ננה, www.jananatara.co.il במהלך השבוע הראשון לעלייתו ! בני הנוער התבקשו להביא כמה שיותר חברים לאתר, לצפיה בסרטון החדש של ג'ננה - המעלית, כדי להיכנס לתחרות הגדולה של ג'ננה, שתזכה בטיסה זוגית לאמסטרדם להופעה של מדונה,
כולל הסעות ואירוח ל-2 לילות במלון.
מחלבת טרה, שהשיקה בשבוע שעבר את פעילות הקיץ שלה על בסיס מותג הנוער ג'ננה, מדווחת על למעלה מ-20,000 כניסות של בני נוער שגלשו במהלך השבוע הראשון להשקת אתר הנוער הקייצי של ג'ננה
www.jananatara.co.il.
האתר החדש הושק באמצעות חברת unik unexpected ובין היתר מציע כרטיסים ואירוח להופעה של מדונה באמסטרדם.
מחלבת טרה, יצאה בפעילות קיץ למותג הנוער ג'ננה, בהשקעה של כ-500,000 שקל, ותקיים מספר גדול של פעילויות, תחרויות והפעלות "קוליות" לבני הנוער, במטרה להפיג את שעמום הקיץ ולצאת מהשגרה.
ההשקעה הגדולה של טרה כוללת השקת אתר פעילות לקיץ לבני הנוער בכתובת
www.jananatara.co.il, קמפיין אינטרנט, קמפיין ICQ ופרסום באנרים בשערי האינטרנט המובילים, באמצעות חברת unik unexpected.
דני פלד, סמנכ"ל שיווק טרה: "פעילות הקיץ של ג'ננה באה כהמשך לאסטרטגיית מותג הנוער שלנו: שבירת שיגרה ושעמום ובמקביל מחזקת את המודעות למותג בקרב קהל היעד. פעילות הקיץ של ג'ננה מתחילה היום ותימשך עד סוף אוגוסט עם מגוון גדול של פעילויות, תחרויות, חידות, בלוגים, משחקים והפעלות "קוליות" שישתנו ויתחדשו מידי שבוע. אנו רואים באינטרנט כלי מדיה המאפשר לנו להגיע לבני הנוער ולדבר איתם בגובה העיניים ומתוך ראיה זו החלטנו להשקיע בכלי זה סכום שהוא לחלוטין לא מבוטל עבורנו".
במסגרת הפעילות מציגה טרה משחק אינטרנטי מיוחד שמטרתו הבאת כמה שיותר חברים לאתר לצפות בסרטון הפרסומת החדש של ג'ננה "המעלית", כאשר כל כניסה להודעת הדואר וכניסה לאתר תזכה את שולח ההודעה בנקודת ג'ננה. בסיכום המבצע, מי שיצבור את מספר נקודות הג'ננה הגדול ביותר יזכה בטיסה זוגית לאמסטרדם להופעה של מדונה, כולל הסעות ואירוח ל-2 לילות במלון.
בנוסף יציע אתר הקיץ של ג'ננה בדיחות, חידות שבועיות, קופונים, טיפים ומשחקים מיוחדים כדוגמת המהפך, עין הדג ועלילות ג'ון וננה - צמד דמויות נונסנס שהומצא במיוחד לפעילות, כשעל בני הנוער לחבר תסריטים שחלקם יופקו ויוצגו באתר.
טרה עלתה לפני כשבועיים בסרטון פרסומת חדש למותג הנוער ג'ננה, שמוקרן באופן בלעדי ברשת בתי הקולנוע של גלובוס גרופ. בסרטון, שהוכן על ידי משרד הפרסום טמיר כהן, משתתפים המורה אנבלה יעקב רודיקה לצד בני נוער.
על הסרטון
חבורת בני נוער נמצאת במעלית, בדרכה למסיבה, אך בדרכם למסיבה, בעודם עולים במעלית, הם נאלצים לחוות חוויה משעממת במיוחד עם המורה (מהפרק הקודם), אשר מרצה להם על המסיבות שהיו פעם. כמובן שכולם "מתים משעמום", ועד שהמעלית מגיעה ליעדה, כולם מתמוטטים, ורק הבחורה שאוכלת ג'ננה מחזיקה מעמד בזכות המוצר, יכולה ליהנות בסיטואציה, ולצחוק ממנה.
אודות מחלבת טרה
מחלבת טרה הינה יצרנית מוצרי החלב הפרטית המובילה בישראל והשנייה בגודלה בארץ בעיבוד חלב ושולטת על כ-12%-14% משוק החלב. החברה משלבת טכנולוגיה ייחודית עם איכות יוצאת דופן בייצור מגוון רחב של מוצרי חלב, גבינות ומעדנים. החברה מעסיקה כ - 600 עובדים וכ- 80 מחלקים עצמאיים. החברה סיימה את שנת 2003 במחזור של למעלה מ-125 מליון דולר.