X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם ויקון
▪  ▪  ▪

ויקון מכריזה על הסכם ההפצה הראשון שלה בספרד
חברת אפינה תציע את הפתרונות הכוללים של ויקון בספרד ופרטוגל.
הרצליה, ישראל, 19 ביולי, 2004 - VCON (נסחרת בנובו מרשה, #IL 00 108 30540), מובילה עולמית בפתרונות לוועידות וידאו ואודיו, הכריזה היום על הסכם ההפצה שלה עם חברת אפינה, חברה בינלאומית המציעה פתרונות אינטרנט ואינטראנט. אפינה תפיץ את פתרונות האודיו והוידאו כולל שרתי התקשורת של ויקון בספרד ופורטוגל.
זהו הסכם ההפצה הראשון של ויקון בספרד. על-ידי התקשרות זו, ויקון מרוויחה מתמיכתו של ספק תקשורת מוכר ומנוסה בשוק האיברי ואילו אפינה מרוויחה מנוכחותה המקומית של ויקון בספרד, מה שיאפשר לשתי החברות לחבור בפעילות מקומית משותפת ולהציע סדנאות, סמינרים טכניים ושירותי לקוחות אישיים.
"הידע והניסיון של אפינה בשוק יוסיף ערך אסטרטגי לפתרונות החדשים של טכנולוגיית המולטי-מדיה ושיתופי הפעולה בתחום הוידאו המוצעים היום" אומר לואיס פליפה גרסיה ויואס, נציג המכירות של ויקון בספרד.
בהתאם לציפיות ההתרחבות של תחום ה-Voice over IP (VoIP), הגדל במהירות בטווח המיידי ולאחריו, הכריזה אפינה על השקתה של מחלקה חדשה שתתמחה בפתרונות מולטי-מדיה על גבי IP, מייד לאחר חתימתה עם ויקון. אפינה הנה החברה הראשונה בספרד ופורטוגל שתפתח מחלקה מיוחדת ומרכזית לתקשורת על גבי IP (VoIP).
"תחום ה-Voice over IP VoIP עתיד להתעצם במהירות בספרד בשנתיים הקרובות" אומר פדרו גאלאטס, הסמנכ"ל האסטרטגי של חברת אפינה. "חברות יתחילו לראות את התועלת והרווח בשימוש בטכנולוגיה זו, ואנו משוכנעים שפתרונות התקשורת של ויקון אידיאליים למטרה זו".
אודות VCON
חברת VCON מפתחת ומייצרת מגוון פתרונות ועידה, המאפשרים תקשורת חלקה ושיתופי פעולה בעזרת כל צורות התקשורת האינטראקטיבית. הטכנולוגיה עטורת הפרסים של החברה מבטיחה ביצועי שמע ווידאו גבוהים ביותר עבור ארגונים בכל העולם. פתרונות הכינוס והשיתוף של VCON כוללים מוצרי ועידות וידאו לשולחן עבודה ולקבוצה, מוצרי ועידות קוליות, מוצרי ועידות נתונים ומערכות ניהול. החברה משווקת את מוצריה ושירותיה באמצעות רשת של סוכנים, ספקי OEM ואנשי מכירות בכל העולם. לחברת VCON הנהלה עולמית בישראל, והנהלות אזוריות במינכן, אוסטין ובייג'ין. מניותיה נסחרות בשוק החדש - Le Nouveau Marche (SIVOCAM מס' IL 00 108 30540).
אודות אפינה
אפינה הנה המפיץ המרכזי בספרד המתמקד בפתרונות תקשורת מלאים עבור האינטרנט והאינטראנט. אפינה מייצגת ספקים מובילים כגון צ'ק פוינט, טרנד-מיקרו, פאקטיר ונוקיה, ומייצגת גם חברות אבטחת מידע ותשתית. מעבר לפתרונות שאפינה מציעה, היא מפורסמת בעיקר עבור שירותיה הנרחבים בתחומי הלימוד מרחוק, תמיכה טכנית ושירותי תמיכה עבור ארגונים קטנים ובינוניים. בסיסה במדריד ומשרדיה נמצאים בפורטוגל, ארצות הברית, מקסיקו, ונצואלה, ארגנטינה, קולומביה וצ'ילה.

תאריך:  19/07/2004   |   עודכן:  19/07/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il