X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם LDI
▪  ▪  ▪

נדב פלטי, יו"ר קבוצת LDI ומנכ"ל מפל תקשורת הודיע היום על מינויו של דן רון לתפקיד מנכ"ל קבוצת LDI
LDI, הינה בעלת הזיכיון הבלעדי בארץ למותגי הילדים הבינלאומיים המובילים
דן רון, מכהן כיום כמנכ"ל חברת IMH International Media house וכמנכ"ל אוק אינטראקטיב.
נדב פלטי ,מנכ"ל מפל תקשורת , הודיע היום על מינויו של דן רון למנכ"ל חברת LDI, המייצגת בישראל את מותגי הילדים הבינלאומיים מבית וורנר ברוס(WB), דרים וורקס, MGA, יוניברסל, ויאקום, מרוול ו-4Kids. דן רון יחליף את סיימון פיליפיס, שעזב את הארץ וחזר ללונדון.
חברת LDI, מחזיקה היום בכ75% מנתח השוק של מסחור מותגי הילדים בארץ, שוק המגלגל מידי שנה כ-100 מיליון שקל.
החברה שהיא המובילה בתחום בישראל פועלת באמצעות בשיתוף פעולה עם הזכיינים והקמעונאים המובילים בישראל במסחור מותגים. בין המותגים הבולטים של החברה: כל דמויות הלוני טונס, שרק, ספיידרמן, בנות הפאוור פאף, בראט'ס,באטמן ועוד.
דן רון אמר עם מינויו כי, בשנים האחרונות חל גידול במגמת מיתוג מוצרים לצריכה. רק בצפון אמריקה מסתכם היקף המכירות של מוצרים ממותגי - אינטרטינמנט ב-כ70 מיליארד דולר ב2003. גידול של 19% בהשוואה ל2002.
לדברי דן רון, גם בארץ המגמה מתפתחת, מיתוג מוצרי צריכה באמצעות מותגים מעולם האינטרטינמנט, עונה על צרכי הצרכן ומעניק תחושת ביטחון בקניה נבונה ואיכותית ובנוסף תומך בערכים ותורם לאסוציאציות של המותג. כאשר אחד היתרונות המשמעותיים של מיתוג למסחור הוא חסכון רב של השקעות אדירות אשר דרושות לפיתוח ולהשקה של מותג חדש שאינו מוכר, שכידוע אחוזי החדירה נמוכים מאוד כ 4% בלבד.
דן רון הוסיף, כי הוא צופה הרחבת התחום במספר מגמות ופעילויות נוספות כגון פעילות סלולארית, אחד הדוגמאות הבולטות לכך הוא השקת הסרט שרק 2 על-ידי DTR בניהולו של יוסי פוקס ויורופאן מקבוצת יורוקום בפלטפורמה הסלולארית בארץ ובאירופה. וכן הרחבת תחום ה non- food בקרב רשתות השיווק הגדולות פילות בה DTR מתמחה.
דן רון, 36 בעל תואר שני בשיווק מאוניברסיטת Baruch ניו יורק, ותואר ראשון בניהול ותקשורת מהמכללה למנהל בת"א.
הוא מכהן משנת 2001 כשותף ומייסד של חברת IMH, מקבוצת מפל, המייצגת ומשווקת של תאגידי תקשורת ומדיה ישראליים ובינלאומיים כדוגמת MTV הבינלאומית ,CNN, ערוצי הספורט 5 וספורט 5+ וויוה.
כמו כן, מכהן דן רון כמנכ"ל "אוק אינטראקטיב" המציעה פתרונות אפקטיביים לשיווק, פרסום וקידום מכירות באינטרנט בטכנולוגיה ייחודית.
לפני כן שימש כסמנכ"ל שיווק בחברת תיא תקשורת וכמנכ"ל חברת נור פרסום חוצות.

תאריך:  20/07/2004   |   עודכן:  20/07/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
יאיר גלר מ"מ יו"ר האיגוד; יורם דרורי יו"ר ועדת האינטראקטיב; שירה מרגלית יו"ר ועדת אפ"י; יואב חביב יו"ר ועדת הכספים; ומשה ראובני יו"ר ועדת המדיה
אורית ארד, יחסי-ציבור
- הודעה מטעם אבסולוט
רונן הלל, יחסי-ציבור
- הודעה מטעם טרה
דודו כנען, יחסי-ציבור
- הודעה מטעם Sybase
גיא שמואלי, יחסי-ציבור
- הודעה מטעם האיגוד הישראלי לטכנולוגיות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il