עם עונת הנסיעות הגוברת בחודשי הקיץ מעלה היום פרטנר תקשורת קמפיין תדמית יוצא דופן המדגיש את המימד
הבינלאומי של orange.
ישראלים המגיעים לחו"ל פוגשים את המותג orange, המותג הבינלאומי היחיד בשוק הסלולרי בישראל, גם בחו"ל.
לקוחות orange מהווים חלק מקהילה בינלאומית גדולה המתקשרת בכל העולם בחופשיות. מיליוני אנשים בכל העולם, ממדינות שונות מדברים שפה אחת - orange.
הקמפיין הפרסומי הופק על-ידי משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי וכולל סרטון טלויזיה, מודעות בעיתונות ובאינטרנט תחת הסיסמא: "מליוני אנשים - שפה אחת".
orange יודעת שכיף לשמור על קשר מחו"ל באמצעות משלוח תמונה או סרטון וידאו. הקיץ הזה orange יוצאת במבצע בלעדי של שליחת עד 250 סרטוני וידאו ותמונות מחו"ל לארץ - חינם!!!
כל מה שצריך לעשות הוא להתקשר ל-295- ולהירשם חינם לפני היציאה מהארץ.
ללקוחות שעדיין אין ברשותם מכשיר עם מצלמה לצילום תמונות, מציעה orange מגוון מכשירים עם מצלמה, ביניהם sony ericsson T630, מכשיר מתקדם עם מצלמה ב-1 ש"ח לחודש בלבד כפול 36 חודשים, בכפוף לתנאי המבצע.
בנוסף, orange ו-Time Out- יוצאות בשיתוף פעולה ייחודי במסגרתו יחולק מגזין Time Out בטיסות אל על ליעדים ניו יורק, לונדון, פריז ואתונה. בטיסות אלה יחולקו לנוסעי אל על חוברות מפורטות הכוללות מידע חיוני על יעד הטיסה, כגון מפה של העיר, שגרירויות וטיפים לדברים שכדאי לראות, לעשות ולדעת; פרטים על מסעדות, בילויים, שופינג ועוד.
בחוברות משולב מידע לגבי שירותי orange ביעדים אלו המציעים גם שם זמינות, פשטות ונוחות תוך חיסכון בעלויות, ומאפשרים ללקוחות orange להמשיך וליהנות מפונקציונאליות מכסימלית בחו"ל.
על הקמפיין
הקמפיין הפרסומי הופק על-ידי משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי. הקמפיין יעלה החל מ-22.07.04 בטלוויזיה, בעיתונות ובאינטרנט.
בשלב ראשון יעלה בטלוויזיה סרטון תדמית. בהמשך יצטרפו 2 מסרים לסרטון: האחד מסר המתייחס להטבה ללקוחות orange המאפשרת שליחת הודעות וידאו ותמונה מחו"ל בחינם, והשני מסר המתייחס לשירות "חסכון עולמי".
הקמפיין מתייחס לשפת orange הבינלאומית. orange הנו המותג הבינלאומי היחיד בשוק הסלולרי בישראל. הריבוע הכתום מלווה את תושבי ישראל בכלל ולקוחות orange בפרט גם בחו"ל. לקוחות orange הם חלק מקהילה בינלאומית גדולה המתקשרת בכל העולם בחופשיות. מיליוני אנשים בכל העולם, ממדינות שונות מדברים שפה אחת - orange.
אלפי סמלים ממלאים את חיינו ומלווים אותנו ביום יום בארץ. כשאנחנו רואים אותם בחו"ל, גם אם אנחנו לא מבינים את השפה המדוברת באותה מדינה, אנחנו מבינים ומזהים אותם. מדובר בסמלים כגון מעבר חציה, רמזור, עצור ועד סמלים כגון סמיילי, לב, סמל השלום וכו'.
זיהוי הסמלים נותן לנו הרגשת ביטחון, שייכות, איכות, עוצמה ובעיקר משרה עלינו הרגשה של שייכות בכל העולם (עם orange בישראל אני מרגיש בחו"ל, ועם orange בחו"ל אני מרגיש בבית)
קרדיטים:
משרד פרסום: שלמור אבנון עמיחי
מנהל קריאטיב ראשי: גדעון עמיחי
מנהל קריאטיב: צור גולן
ארטדיירקטור: יריב טוויג
קופירייטר: דני יעקובוביץ
סופרוויזרית: שרית רונה
תקציבאית: מירב פרי
פלנרית: הילה תמיר
מנהלת מחלקת מחקר: טלי קשטן
מפיקת משרד: שירה רובס
הפקה: פארדיסו
במאי: אוהב פלנץ
צלם: אסף סודרי
ע. צלם: יונתן אוונס
עורך: יובל לב.
מפיקות מסע: שוש כרמלי ובטי ג'נח
על שירות חסכון עולמי של פרטנר
orange מאפשרת ללקוחותיה לחסוך עד 70% בשיחות מחו"ל לארץ לכל היעדים באמצעות שירות חיסכון עולמי. חיסכון עולמי מאפשר להתקשר בתעריפים מוזלים לישראל ממכשיר ה-orange שלך, בעת שהותך בחו"ל.
עם שירות חסכון עולמי, ניתן להוזיל את תעריפי השיחות מחו"ל לישראל, בשיעור של עד 70%. שיעורי החסכון בולטים במיוחד במדינות כמו צרפת (עד 50% חסכון), אנגליה (עד 52% חסכון), הולנד (עד 45% חסכון), איטליה (עד 70% חסכון).
באמצעות שירות חסכון עולמי ניתן לחסוך בחיוג מחו"ל לכל מספר בישראל, לרבות למספרי השירות של רשת orange בישראל, למשל: 151- למשיכת הודעות מהתא הקולי או 900
- לשירותי מידע ובידור קוליים. השירות כרוך בתשלום. על מנת להירשם לשירות לפני היציאה מהארץ יש לחייג 331