אתר תפוז אנשים, אתר הקהילות המוביל בישראל, השקיע כמיליון שקל בהרחבת המערך הטכנולוגי באתר. כך מסר גיא אליאב, מנכ"ל תפוז אנשים. לדבריו "המהלך הנוכחי יאפשר לנו לשמש כפלטפורמת הריאליטי החדשנית והמעניינת ביותר בענף".
הרחבת המערך הטכנולוגי כללה שיפור איכות פלטפורמת הבלוג TV והכפלת רוחב הפס של החברה לשדרת רשת האינטרנט הישראלית באמצעות חברת ברק. לדברי אליאב, המהלך הנוכחי יאפשר לתפוז-אנשים לשמש כפלטפורמת הריאליטי החדשנית והמעניינת ביותר בענף.
בלוג TV - אפלקציית הפס הרחב הגדולה בישראל ההשקעה הטכנולוגית באתר באה לידי ביטוי בהרחבת חלון הצפייה בבלוג TV מ-2 אינץ' ל-5 אינץ'. הבלוג TV הינו פלטפורמה ייחודית שפיתחה תפוז-אנשים, הפועלת באתר מאז ינואר השנה, במסגרתה יכול כל גולש לפתוח תכנית ריאליטי המשודרת על גבי הרשת באמצעות מיקרופון ומצלמת רשת. קהל הגולשים, הצופים בתכנית, שותפים לשידור באופן אינטראקטיבי.
הבלוג TV הינו אפלקציית הפס הרחב הגדולה בישראל, עד היום נפתחו בתפוז מעל 5,000 תכניות בלוג המושכות למעלה מ-120,000 גולשים מדי יום. עד היום ביקרו בבלוגים למעלה ממיליון גולשים.
גידול של % 30 במספר הגולשים שדרוג המערך הטכנולוגי באתר תפוז מצטרף אל שורה של שינויים ומהלכים בהם נקט האתר ב-3 חודשים האחרונים, בהם עיצוב מחודש של עמוד הבית וקמפיין פרסומי בהיקף 250 אלף דולר, שעלה לפני כחודש ואשר הביא לגידול של 30% בהיקפי הגולשים. בנוסף לבלוג TV תפוז-אנשים הוא כיום אתר הפורומים המוביל עם כ-1,200 פורומים במגוון נושאים וצ'אטים מתמקדים בהם גולשים בו זמנית כ-4,000 גולשים.