X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם הודעה מי עדן
▪  ▪  ▪

1,000,000 שקל יחולקו ביום ה' הקרוב במסגרת אליפות "אבן, נייר ומספריים" של חברת מי עדן שתתקיים במימדיון.
מייקל לזן, סמנכ"ל השיווק של מי עדן: "לאור הביקוש לקלפי המבצע, אזל המלאי והיינו חייבים לספק מאות אלפי קלפים נוספים למפעל כדי לעמוד בקצב".
מבצע הקיץ של חברת מי עדן מגיע השבוע לשיאו, ביום ה' הקרוב יתקיים גמר אליפות המדינה באבן נייר ומספריים ויחולקו 1,000,000 שקל לאלוף האבן, נייר ומספריים. עד יום ד' הקרוב עדיין ניתן למצוא את "קלפי המיליון" המצורפים למארזים והכדים של מי עדן, להירשם לתחרות ולזכות במיליון.
כאמור, חברת מי עדן, יצרנית ומשווקת המים המינרלים הטבעיים המובילה בישראל, יצאה לראשונה בארץ במבצע צרכני עם פרס מובטח של 1,000,000 שקל במסגרתו תקיים החברה אליפות ארצית של המשחק האגדי "אבן נייר ומספריים" עם קלפי משחק שהוצמדו לבקבוקים ולכדים הביתיים.
האליפות תתקיים במימדיון ביום ה' הקרוב ה-4/8 החל משעות הבוקר ועד אחה"צ.
לדברי מייקל לזן, סמנכ"ל השיווק של מי עדן: "בציבור נרשמה התלהבות מהמשחק כמו גם מצד שידורי קשת שהתלהבו מרעיון אליפות האבן, נייר ומספריים וביקשו לשדר את חצי הגמר והגמר של הטורניר בתוכנית מיוחדת. קשת קיבלה את הסכמת מי עדן ואף את אישור הרשות השנייה לשידור המיוחד. אולם הרשות השניה חזרה בה בסופו של דבר.
בכל מקרה מי עדן דבקה בתוכנית המקורית, ומקיימת את טורניר האבן, נייר ומספריים במימדיון ביום ה' הקרוב ומצפה להשתתפות של כ-800 מתמודדים על המיליון".
עד סוף חודש אוגוסט עדיין ניתן למצוא "קלפי מתנה" ולזכות בעשרות אלפי פרסים בהשראת הסרט "שרק 2" ביניהם בובות שרק ועוד. את הפרסים מקבלים בכל אחד מסניפי כפר השעשועים ברחבי הארץ. בנוסף, בכל החפיסות יהיו קלפי איסוף מדליקים בהשראת להיט הקיץ "שרק 2" המתאימים לאיסוף ולמשחק עם החברים.
עלות המהלך השיווקי, שהחל בחודש יוני השנה עומדת על 6 מיליון שקל שכללו פעילות שיווקית רחבת היקף: קמפיין פרסומי מבית מקאן אריקסון ופעילות BTL של חברת מומנטום. יו"ר האיגוד הישראלי באבן, נייר ומספריים ודובר המבצע הוא הסטנדאפיסט המוכשר שבי זרעיה.
במסגרת המבצע הוצמדו כרטיסי משחק של "אבן נייר ומספריים" למארזי השישיות והשמיניות של מי עדן, ובהם קרוב ל-2000 קלפי מיליון. מפעל מי עדן נערך לפעילות ייצור מוגברת לקראת המבצע. מהנדסי מכונות גוייסו במיוחד על-מנת להתאים את שילוב הקלפים בתוך השרינקים של מארזי המבצע.
"כחברה מובילה בתחומה זה היה אך טבעי שמי עדן תהיה החברה הראשונה להפעיל משחק צרכני ראשון מסוגו שבסופו פרס של 1,000,000 שקל, שלא חולק עד כה במסגרת מבצע צרכני" מסכם לזן.

תאריך:  02/08/2004   |   עודכן:  02/08/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il