X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
הודעה מטעם ארד תקשורת
▪  ▪  ▪

חברת JANSPORT יוצאת החל מהיום בקמפיין חזרה לבית הספר בהשקעה כוללת של 800 אלף שקל תחת הסיסמא: JANSPORT - LIFE SUPPORT SYSTEM, תיק לחיים.
הקמפיין כולל טלוויזיה, אינטרנט, שילוט קירות ופרסום בבתי הקולנוע. הקמפיין הוא אדפטציה מקומית לקמפיין פרינט בינלאומי, שיצא ברחבי אירופה וזכה בתחרות פרסום בינלאומית בלונדון בתחום הפרינט.
לדברי דורון מחלב, מנכ"ל VF ישראל, יבואנית ג'אנספורט, מדגיש הקמפיין את התיק כמיועד לקהל צעיר וחושף את הפריטים המצויים בתיקו של כל בן-עשרה. הקונספט עליו מבוסס הקמפיין מציג את התכנון של גוף האדם, המכונה הכי משוכללת שיש, הממקמת כל איבר בדיוק במקום שבו הוא צריך להיות והכל ביחד מתפקד בתאום מושלם, באותה רמת תכנון, הקפדה ושלמות של תיקי ג'אנספורט. התיקים מתוכננים עד הפרט האחרון טכנולוגית, פונקציונלית, אופנתית ועיצובית ובכך משמשים תיקי ג'אנספורט למושא חיקוי של חברות רבות בתחום.
הקמפיין החדש פונה לתיכוניסט הישראלי העירוני של היום. לדברי מחלב, הנוער מעוניין בהרבה יותר מתיק. סקרים שנעשו עם בני נוער גילו, כי התיק מלווה את בני הנוער לאורך הפעילות היומיומית האינטנסבית שלהם ובעבורם הוא החבר הכי טוב, המכיל את כל עולמם ואמור להפוך את חייהם לקלים יותר, פרקטיים ונוחים. התיק עבורם הוא לא רק תיק, אלא פריט בעל תוכן אמוציונלי.
לדבריו, הנוער העכשווי מעריך נוחות, איכות ועיצוב, ואלה עומדים בבסיס המותג JANSPORT. הסיסמה JANSPORT - LIFE SUPPORT SYSTEM מעידה על משמעות התיק - חלק מהחיים, נותן מענה לכל הצרכים של בני הנוער, גם הפסיכו חברתיים הודות לעיצוב ה"זרוק" וכן פונקציונליים הודות למבנהו.
מחלב מוסיף, כי לקוחות המחזיקים בתיק עשרות שנים ומגיעים לתיקון במסגרת האחריות מסבירים כי התיק הצמוד אליהם שנים רבות נושא זכרונות וחוויות ולכן נחשב לאחד החפצים השמורים לאורך זמן שאינם ממהרים לזרוק.

תאריך:  19/08/2004   |   עודכן:  19/08/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רמי שדה, יחסי ציבור
- הודעה מטעם עמותת צלול
שלומית שתיוי, וילדר יח"צ
- הודעה מטעם המשביר החדש לצרכן
איציק סנדיק, יחסי ציבור
- הודעה מטעם מרסי
סיגלית פרטל, יחסי ציבור
- עודה מטעם א.מ.ת. מחשוב
שרון שלמור, יחסי ציבור
- הודעה מטעם ניופאן; עולה בקמפיין עם מגוון מתנות ומבצעים אטרקטיביים על המותגים המובילים "מג'ימיקס" ו"דלונגי"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il