קמפיין חזרה לביה"ס של תיקי JANSPORT
תיקי JANSPORT תחת הסיסמא LIFE SUPPORT SYSTEM
חברת JANSPORT יוצאת החל מהיום בקמפיין חזרה לביה"ס בהשקעה כוללת של 800 אלף שקל תחת הסיסמא: JANSPORT-LIFE SUPPORT SYSTEM, תיק לחיים. הקמפיין כולל טלוויזיה, אינטרנט, שילוט קירות ופרסום בבתי הקולנוע. הקמפיין הוא אדפטציה מקומית לקמפיין פרינט בינלאומי, שיצא ברחבי אירופה וזכה בתחרות פרסום בינלאומית בלונדון בתחום הפרינט.
לדברי דורון מחלב, מנכ"ל VF ישראל, יבואנית ג'אנספורט, מדגיש הקמפיין את התיק כמיועד לקהל צעיר וחושף את הפריטים המצויים בתיקו של כל בן-עשרה. הקונספט עליו מבוסס הקמפיין מציג את התכנון של גוף האדם, המכונה הכי משוכללת שיש, הממקמת כל איבר בדיוק במקום שבו הוא צריך להיות והכל ביחד מתפקד בתאום מושלם, באותה רמת תכנון, הקפדה ושלמות של תיקי ג'אנספורט. התיקים מתוכננים עד הפרט האחרון טכנולוגית, פונקציונלית, אופנתית ועיצובית ובכך משמשים תיקי ג'אנספורט למושא חיקוי של חברות רבות בתחום.
הקמפיין החדש פונה לתיכוניסט הישראלי העירוני של היום, לדברי מחלב, הנוער מעוניין בהרבה יותר מתיק, סקרים שנעשו עם בני נוער גילו כי התיק מלווה את בני הנוער לאורך הפעילות היומיומית הדינאמית שלהם ובעבורם הוא החבר הכי טוב, המכיל את כל עולמם ואמור להפוך את חייהם לקלים יותר, פרקטיים ונוחים. התיק עבורם הוא לא רק תיק, אלא פריט בעל תוכן אמוציונלי.
לדבריו, הנוער העכשווי מעריך נוחות, איכות ועיצוב, ואלה עומדים בבסיס המותג JANSPORT הסיסמה JANSPORT-LIFE SUPPORT SYSTEM מעידה על משמעות התיק- חלק מהחיים, נותן מענה לכל הצרכים של בני הנוער, גם הפסיכו-חברתיים הודות לעיצוב ה"זרוק" וכן פונקציונליים הודות למבנהו.
מחלב מוסיף כי לקוחות המחזיקים בתיק עשרות שנים ומגיעים לתיקון במסגרת האחריות (30 שנות אחריות) מסבירים כי התיק הצמוד אליהם שנים רבות, נושא זיכרונות וחוויות ולכן נחשב לאחד החפצים השמורים לאורך זמן שאינם ממהרים לזרוק.