X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם דיזינגוף סנטר
▪  ▪  ▪

דיזינגוף סנטר יוצאת בקמפיין בקונספט ייחודי בהשקעה של 250,000 $
הסיסמא "משהו קורה בסנטר" ממשיכה ללוות גם את הקמפיין הנוכחי כחלק משפה פרסומית חדשה שאומצה במסגרת המיתוג מחדש שנעשה לאחרונה.
עיקרי הקונספט של הקמפיין - אנשים עומדים בתור, קרי כנראה שמשהו קורה שם...
דיזינגוף סנטר משיקה קמפיין חדש בהשקעה של 250,000 $ תחת הסיסמא, " משהו קורה בסנטר", שליוותה גם את הקמפיין הקודם במסגרת המיתוג מחדש שעבר לאחרונה הסנטר.
הקמפיין באמצעות פרסום OPEN, מתאפיין בקונספט ייחודי - 8 סיטואציות שונות של אנשים שעומדים בתור למשהו שווה שקורה בסנטר.
מטרת צילומי התורים הינה יצירת עניין והזדהות על-ידי שילובים מעניינים של אנשים "מיינסטרים" וטיפוסים קיצוניים המייצרים ערך מוסף של הומור והעברת מסר שיש בסנטר מגוון מעניין בכל התחומים: אנשים, קניות, ירידים, בלויים וכדומה.
הקמפיין, במסגרתו הצטלמו כ-20 דוגמניות וניצבים, צולם על ידי צלם האופנה אשל עזר, מצלמי האופנה המובילים בארץ, שצילם את הקמפיין בטכניקת צילום מיוחדת המעניקה אפקט ויזואלי עם קונטרסט צבעוני בלתי רגיל.
טל לביא מנהלת השיווק של "דיזנגוף סנטר" מסרה כי: "בחירת "התור" כקונספט מוביל נגזר מהראייה את "התור" כמקום המושך אליו תשומת לב ומקום שאליו כולם רוצים להגיע, כי הרי לפי הרציונל "הישראלי" - אם אנשים עומדים בתור, כנראה שמשהו שווה, ייחודי ודינמי קורה שם..."
לדבריה, שימוש בתור כקומפוזיציה חוזרת בכל אחת מתמונות הקמפיין, יוצרת בעצם שפה ייחודית וזכירה הניתנת בקלות לזיהוי, כך שניתנת אפשרות ליצור פלטפורמה תדמיתית ומכירתית".
עוד הוסיפה לביא כי: "הקמפיין הינו נדבך נוסף במיתוג מחדש של "דיזנגוף סנטר" וביסוס מעמדו של הסנטר כמרכז מוביל בלב תל אביב, הפונה לעולם התוכן של צעירי העיר".
הקמפיין עולה היום (יום א' 5/9) למשך 3 שבועות, בכל תחנות האוטובוס בת"א ובפריסה בעיתונות ארצית, מקומונים, מגזינים ורדיו אזורי. כמו כן, בימים אלה מופץ מגזין עטלף הסנטר, מדריך הקניות והבילוי של דיזינגוף סנטר, בכל תיבות הדואר ברחבי ת"א.

תאריך:  05/09/2004   |   עודכן:  05/09/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רביטל לובינסקי, יחסי ציבור
- הודעה מטעם אדוונטק
גונן אליאסי, יחסי ציבור
- הודעה מטעם עיריית רמת השרון
יבגני זרובינסקי, יחסי ציבור
בית הדפוס הוירטואלי אשר משרדו שוכן בחיפה מזמין את בעלי העסקים לאחל "שנה טובה" טובה ללקוחותיהם במחירי היכרות מיוחדים
Nfc
אורנה לוי, יחסי ציבור
- הודעה מטעם בנק לאומי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il