דיזינגוף סנטר יוצאת בקמפיין בקונספט ייחודי בהשקעה של 250,000 $
הסיסמא "משהו קורה בסנטר" ממשיכה ללוות גם את הקמפיין הנוכחי כחלק משפה פרסומית חדשה שאומצה במסגרת המיתוג מחדש שנעשה לאחרונה.
עיקרי הקונספט של הקמפיין - אנשים עומדים בתור, קרי כנראה שמשהו קורה שם...
דיזינגוף סנטר משיקה קמפיין חדש בהשקעה של 250,000 $ תחת הסיסמא, " משהו קורה בסנטר", שליוותה גם את הקמפיין הקודם במסגרת המיתוג מחדש שעבר לאחרונה הסנטר.
הקמפיין באמצעות פרסום OPEN, מתאפיין בקונספט ייחודי - 8 סיטואציות שונות של אנשים שעומדים בתור למשהו שווה שקורה בסנטר.
מטרת צילומי התורים הינה יצירת עניין והזדהות על-ידי שילובים מעניינים של אנשים "מיינסטרים" וטיפוסים קיצוניים המייצרים ערך מוסף של הומור והעברת מסר שיש בסנטר מגוון מעניין בכל התחומים: אנשים, קניות, ירידים, בלויים וכדומה.
הקמפיין, במסגרתו הצטלמו כ-20 דוגמניות וניצבים, צולם על ידי צלם האופנה אשל עזר, מצלמי האופנה המובילים בארץ, שצילם את הקמפיין בטכניקת צילום מיוחדת המעניקה אפקט ויזואלי עם קונטרסט צבעוני בלתי רגיל.
טל לביא מנהלת השיווק של "דיזנגוף סנטר" מסרה כי: "בחירת "התור" כקונספט מוביל נגזר מהראייה את "התור" כמקום המושך אליו תשומת לב ומקום שאליו כולם רוצים להגיע, כי הרי לפי הרציונל "הישראלי" - אם אנשים עומדים בתור, כנראה שמשהו שווה, ייחודי ודינמי קורה שם..."
לדבריה, שימוש בתור כקומפוזיציה חוזרת בכל אחת מתמונות הקמפיין, יוצרת בעצם שפה ייחודית וזכירה הניתנת בקלות לזיהוי, כך שניתנת אפשרות ליצור פלטפורמה תדמיתית ומכירתית".
עוד הוסיפה לביא כי: "הקמפיין הינו נדבך נוסף במיתוג מחדש של "דיזנגוף סנטר" וביסוס מעמדו של הסנטר כמרכז מוביל בלב תל אביב, הפונה לעולם התוכן של צעירי העיר".
הקמפיין עולה היום (יום א' 5/9) למשך 3 שבועות, בכל תחנות האוטובוס בת"א ובפריסה בעיתונות ארצית, מקומונים, מגזינים ורדיו אזורי. כמו כן, בימים אלה מופץ מגזין עטלף הסנטר, מדריך הקניות והבילוי של דיזינגוף סנטר, בכל תיבות הדואר ברחבי ת"א.