הקמפיין הייחודי של חב' דובק למשפחת מוצרי הסיגריות המובילה בישראל TIME הוביל לגידול של 6% במכירות. הקמפיין אשר כלל מיצוב מחדש למשפחת TIME עלה בעיקר בעיתונות ובנק' המכירה הקמעונאיות ומהווה מדד מרשים להצלחה, וזאת בעיקר בשל העובדה שאלו המדיות הבודדות שעדיין ניתן לעשות בהם שימוש בפרסום סיגריות.
"אנשים שונים סיגריה אחת" הוא סלוגן הקמפיין של TIME.
הקמפיין החדשני של משפחת TIME עשה שימוש בסיגריות עצמן כדי לתאר סוגים שונים של אנשים לדוגמא: אופטימיים/פסימיים, רווקים/נשואים, דייקנים/מאחרים, די.ג'י/קלאברים - והדגש הוא על כך שאנשים שונים מכל הסוגים מעשנים את הסיגריה המובילה בישראל - TIME. את הקמפיין העלה משרד הפרסום באומן בר רבנאי.
שבתאי יעקבי, ראש אגף שיווק מכירות וסחר ב"דובק", מסר: "שוב הוכחנו שאנחנו מייצרים את הסיגריות האיכותיות והנמכרות ביותר. העלייה במכירות מראה כי הציבור ממשיך להראות נאמנות למוצרינו גם לאחר השינוי באריזה, וכי ציבורים חדשים הולכים ונחשפים למוצרינו. בהתחשב בכך שהקמפיין הוגבל לפרסום בעיתונות הכתובה בלבד, מדובר בהצלחה עצומה עבורנו. אנו משוכנעים כי TIME תמשיך ותוביל את שוק הסיגריות הישראלי לאורך שנים רבות".