X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם ליניאל DDB
▪  ▪  ▪

"ליניאל DDB" בקמפיין חורף ל"גולף"
איילת זורר מככבת בקמפיין שהיקפו 1.3 מיליון $
משרד הפרסום "ליניאל DDB" יוצא השבוע בקמפיין השקת קולקציית חורף 2004-2005 של מותג האופנה "GOLF Men&Womem".
במרכז הקמפיין עומד סרט פרסומת בכיכובם של איילת זורר וקובי ברכה. הסרטון החדש צולם במתחם נוגה ביפו, אך נראה כאילו הופק בחו"ל. הרעיון המרכזי של סרט הפרסומת הוא: "כשאת לובשת גולף את נראית במיטבך, וכשאת נראית נהדר סולחים לך על הכל".
בסרטון, 'עבריין צעצוע' יוצא מתוך מכוניתו המלוקקת ובעודו מתהלך לכיוון בית קפה נשמעים קולות התנגשות/תאונה. הוא ממהר בעצבים אל מכוניתו המעלה עשן, עם מבט של 'רצח' בעיניים. מהמכונית הפוגעת יוצאת איילת יפה וזוהרת, והבחור כמובן מיד נמס.
צילומי הסטילס של הקולקציה נערכו לפני כחודש באזור מצפה רמון, עובדה שאילצה את איילת זורר ללבוש את קולקציית החורף בטמפרטורה של 40 מעלות צלזיוס בצל.
הקמפיין, בהיקף כולל של כ-1.3 מיליון דולר, מתפרס על טלוויזיה, שלטי חוצות ועיתונות.
"ליניאל DDB" הבחירה המוצלחת ביותר של מובילות קמפיין.
בכתבה שהתפרסמה בחודש שעבר בעיתונות, הוגדרו הדוגמניות יעל אבקסיס ואיילת זורר כ 'מובילות קמפיינים האפקטיביות ביותר' עבור קמפיינים לחברות אופנה ("קרייזי ליין" ו"גולף"- בקמפיין הקיץ). לשתי הבחירות הנ"ל יעל ואיילת, אחראי צוות משרד הפרסום ליניאל DDB.
דני זילברמן, סמנכ"ל הקריאטיב ב "ליניאל DDB" אומר כי במשרד שלהם מעניקים חשיבות רבה לבחירה אסטרטגית מוצלחת של פרזנטטוריות, ובחירת העיתון בשתי הדוגמניות היעילות ביותר שנבחרו ע"י "ליניאל DDB" מוכיחה כי החשיבה האסטרטגית במשרד היא נכונה ועובדת לטובת הלקוח.

תאריך:  12/09/2004   |   עודכן:  12/09/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il