לוגו חדש לגיתם BBDO משרד הפרסום גיתם BBDO מציין את פתיחת השנה החדשה בהשקת לוגו חדש.
השקת הלוגו נערכת בהתאם לשינוי שערכה רשת BBDO העולמית בלוגו החברה, בעקבותיו שונו הלוגואים של כל 291 סוכנויות הפרסום האזוריות ברחבי העולם.
לדברי מיכל המאירי, מנכ"ל גיתם BBDO, "השינוי הגראפי מייצג את תפיסת העולם שלנו - הן בבחירת הצבע האדום, המסמל אנרגיה קריאטיבית, והן בצורת הכיתוב - טקסט מאונך - המבטא חשיבה ושאיפה תמידית כלפי מעלה, לערכים גבוהים של מצוינות ויצירתיות".
גיתם BBDO הודיעה על השינוי ללקוחותיה באמצעות משלוח שי - קופסא ובתוכה מאוגדים כל הקמפיינים הבולטים שיצר המשרד בשנה החולפת.
רשת הפרסום הבינלאומית BBDO World Wide כוללת 291 משרדים ב- 74 מדינות. הסוכנות הינה בבעלות אומניקום, תאגיד התקשורת השיווקית הגדול בעולם.
בישראל מיוצגת הסוכנות על-ידי משרד הפרסום גיתם/BBDO, הנמצא בבעלות משותפת של BBDO, משה תאומים ומודי כידון.