X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת ארט
▪  ▪  ▪

יעקב שולמן מונה למנכ"ל בפועל של חברת ארט
מועצת המנהלים של חברת ארט טכנולוגיות זיהוי מתקדמות בע"מ, המתמחה בתחום ממשק משתמש ובפיתוח טכנולוגיות זיהוי קול וכתב יד לשוק הסלולרי, מינתה את מר יעקב שולמן למנכ"ל בפועל של החברה, כמחליפו של מר ערן אהרונסון, אשר החליט על פרישתו מהתפקיד לאחר 12 שנים בחברה.
רון אלוול, יו"ר החברה, מסר כי: "ערן אהרונסון, ללא ספק, תרם רבות לצמיחתה והתפתחותה של חברת ארט. אנו מצטערים על החלטתו לעזוב את החברה, אך כאדם בעל תחומי עניין מגוונים, אנו מאחלים לו המון הצלחה בכל דרך בה יבחר. יעקב וערן עבדו יחדיו במהלך השנים האחרונות וההחלטה על מינויו של יעקב כמחליפו הייתה ברורה הן למועצת המנהלים והן להנהלת החברה".
ערן אהרונסון מסר כי: "אני מאד גאה בהישגים של החברה בעשור האחרון. אני עוזב את החברה ברגשות מעורבים, אבל יחד עם זאת בידיעה שחברי ההנהלה בחברה הם מהטובים בתעשייה. יעקב הוא בעל יכולות ניהוליות מצוינות ואני בטוח כי יוביל את החברה לכיוונים ופיתוחים חדשים בעתיד".
יעקב שולמן הצטרף לחברה בשנת 1999 וכיהן כסמנכ"ל המכירות של החברה. קודם לכן תיפקד כיועץ שיווקי עצמאי למספר חברות הייטק וכן כסמנכ"ל שיווק ומכירות בחברת תדיראן תקשורת. ליעקב תואר ראשון ושני בהנדסת אלקטרוניקה מהטכניון.
כמו כן, הודיעה החברה על מינויו של יעקב שולמן גם כחבר במועצת המנהלים של החברה. ערן אהרונסון יישאר כחבר המועצה המייעצת של החברה.
אודות ארט
ארט טכנולוגיות זיהוי מתקדמות היא חלוצה עולמית בתחום טכנולוגיות זיהוי קול וזיהוי כתב יד עבור שוק המכשירים הניידים. החברה מפתחת ומשווקת מוצרים אלה במשך למעלה מעשור, וכיום מזוהה כמובילה העולמית בתחום זה. החברה נוסדה בשנת 1990, ונמצאת בבעלות פרטית של מייסדיה, עובדיה ומשקיעים מהארץ ומחו"ל.‎
תוכנות הזיהוי של‎ ארט, ‎מיושמות כיום במיליוני מכשירים של חברות בינלאומיות מובילות כגון: Motorola, LG, Xelibri By Siemens, Panasonic, Mitsubishi, NEC, BenQ, Pogo, Logitech, AlphaCell, GVC Quanta, Compal, Inventec, Casio, Maxon, RAKS, Siemens Automotive, Franklin, PaceBlade, Hitachi ואחרים.
כמו כן, לחברה שותפויות אסטרטגיות וטכנולוגיות רבות עם החברות המובילות בתחום הסלולר, וביניהן: Texas Instruments, Qualcomm, Motorola Semiconductors, Intel, Infineon, Agere Systems, Analog Devices, TTPCom, DSP Group, Ceva, Microsoft, UIQ, Symbian, SVOX, Accelent Systems, Phone-Or, Persay, e-SIM, ואחרים.
מידע נוסף ניתן למצוא באתר החברה: www.artcomp.com

תאריך:  13/09/2004   |   עודכן:  13/09/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il