X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם אולימפוס
▪  ▪  ▪

Ferrari DIGITAL MODEL 2004 - זו לא עוד מצלמה...
מצלמה ייחודית ומרשימה של אולימפוס, בגודל קופסת סיגריות, עם מסך LCD מלא (בגודל המצלמה), דקה ואלגנטית במיוחד - כזו שלא תרצו להוריד מהמדף...
בשנה שעברה, העניקה אולימפוס חסות לנהגי הפרארי מייקל שומכר ורובנס בריצ'לו בתחרויות פורמולה 1, שמתקיימות בשנים 2003-2006. כדי לחזק ולבטא את הקשר בין החברות, השיקה אז את המצלמה הדיגיטלית Ferrari DIGITAL MODEL2003, שהנה מהדורה מיוחדת ומוגבלת, אשר פותחה במיוחד לציון החסות.
הדרישה הגבוהה ברחבי העולם למצלמת פרארי, הובילה להשקת הדגם המשופר לשנה זו - Ferrari DIGITAL MODEL2004, אשר גם כן משקף את ההצלחה והשותפות שבין אולימפוס ופרארי. גם מצלמה זו מעוצבת באופן אקסקלוסיבי, בכדי לשקף את היופי והאיכות שהם סימני ההיכר של מכוניות הפרארי בתחרות פורמולה 1. לגוף המצלמה גימור מיוחד בצבע אדום (המוכר ממרוצי המכוניות של פרארי) ומחסום העדשות מקושט בלוגו הסוס המפורסם של פרארי.
המצלמה הזעירה בגודל של קופסת סיגריות, דקה במיוחד ולא נראית כלל כעוד מצלמה.
דגם זה מהוה לחלוטין סוג חדש של מצלמה: מלבד 3.2 מיליון מגה פיקסלים וזום אופטי של 3x היא כוללת פיתוח חדש של מוניטור LCD גדול במיוחד המשתרע על כל אחורי המצלמה (2.5 אינץ' ו- 215,000 פיקסל) ומספק ניגודיות גבוהה (פי 3 ממסך רגיל) וזווית צפייה רחבה (160 מעלות), מה שמגביר את ההנאה שבצילום ובצפייה. גם מהדורה זו, כקודמתה, תהיה מוגבלת - 10,000 יחידות אשר יימכרו ברחבי העולם.
גימיקים מיוחדים במצלמה כוללים: מכונית מרוץ של פרארי מוקרנת על המסך בזמן ההדלקה כשברקע רעש מנוע המכונית, אפשרות למסגרת פרארי המאפשרת למשתמשים ליהנות מהתמונות עם מצגת של פרארי ועוד.
הדגם עוצב במיוחד בשיתוף של אולימפוס עם מעצבי פרארי כאשר גוף המצלמה אדום ומשולב הסמל של פרארי - סוס שחור. העיצוב האלגנטי במיוחד והגוף הדק של 22 מ"מ מתאפשר למרות הזום של 3x וזאת הודות לשימוש בעדשות המתקדמות עם תבנית אופטית מתקפלת.
למצלמה 18 מצבי תכנות לאיכות מקסימלית במגוון רחב של מצבי צילום ובעזרת המעבד החדש TruePic TURBO איכות הצילום גבוהה עוד יותר. תוכנת CAMEDIA Master 4.2 הופכת את תהליך העברת ועריכת התמונות במחשב לקלה במיוחד והודות לתמיכה של PictBridge ניתן לבצע הדפסה ישירה למדפסת ללא הצורך במחשב.
מלבד זאת, מסופקת עם המצלמה ערכה ייחודית ויוקרתית, המכילה פריטים נדירים ועליה סמל הסוס של פרארי. היא כוללת רצועת יד, תיק מצלמה עשוי זמש איכותי, תמונות של נהגי המרוצים מייקל שומכר ורובנס בריצ'לו, וכן CD הכולל תמונות מהשנים 1999-2003 בהם פרארי זכתה בתחרות העולמית.
"מצלמת Ferrari DIGITAL MODEL2004 מיועדת לא רק לחובבי המרוצים, אלא לכל מי שמעריך דברים טובים", אומר דוד אלון, מנכ"ל אלודה, נציגת אולימפוס בישראל.
מחיר לצרכן כולל מע"מ: 3,500 ש"ח.
אודות אלודה
חברת אלודה, אשר הוקמה בשנת 1989, ובראשה דוד אלון, הנה הנציגה הבלעדית בישראל של אולימפוס - מצלמות דיגיטליות ורשמקולים, מוסטק - סורקים, מצלמות דיגיטליות, מוצרי מערכת קולנוע ביתית ומערכות אל פסק, פיליפס - CD-RW, רמקולים, מצלמות אינטרנט, מוצרי מולטימדיה ו- Disk On Key, פינקל - כרטיסי PC לעריכת טלוויזיה ווידאו וסניו - מצלמות דיגיטליות ומקרני מולטימדיה.
מאז הקמתה, שמרה החברה על קצב גידול של 30%-35% לשנה. מחזור המכירות השנתי לשנת 2002, היה 7.5 מיליון דולר. לאחרונה הוסמך צוות התמיכה של אלודה לתקן ISO 9002 עבור הישגי איכות. בין 3,000 לקוחותיה של אלודה: צה"ל, אוניברסיטאות וגופים ממשלתיים, משווקי מחשבים, חנויות צילום, וחנויות רשת גדולות בישראל כמו גם אתרי מסחר באינטרנט.
אלודה מעסיקה 21 עובדים וממוקמת בתל-אביב.

תאריך:  20/09/2004   |   עודכן:  20/09/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אילן פילו, יחסי ציבור
- הודעה מטעם עיריית הרצליה
שלומית שתיוי, יחסי ציבור
- הודעה מטעם חברת "סוזוקי"
אורן בסון, יחסי ציבור
- הודעה מטעם מטריקס
אורלי ממן
טוען: זוהי מגמה ההפוכה באופן קוטבי לרפורמה במס הישיר; קורא למשרד האוצר לשקול מחדש את הצעותיו קודם הדיון בוועדת הכספים
לינדה בר, יחסי ציבור
- הודעה מטעם ערוץ 33
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il