סופר-פארם מרחיבה את פעילותה בתחום התרחיפים/הסירופים לראשונה תשווק תרחיף לילדים בטעם בזוקה הורים צעירים מכירים את הקושי לתת לילד או לתינוק סירופ לשיעול.
רשת סופר פארם מציעה חידוש תחת המותג "לייף".
לרגל החורף מוצר חדש המיועד לילדים-"פראמול קט" - תרחיף (סירופ) להקלה על כאבים וחום בטעם מקורי של בזוקה.
התרחיף הנו צורה אפקטיבית יותר של סירופ תרופתי מאחר וחלקיקי התרופה אינם מתמוססים בנוזל עצמו ולכן גם פחות מרגישים את הטעם המר של התרופה.
התרחיף מתאים לילדים החל מגיל 0 ועד גיל 5.
ניתן לרכוש את התרחיף, ללא מרשם רופא, בכל בתי המרקחת של הסופר-פארם במחיר 13.99 שקל.
סופר-פארם החלה בשיווק תרופות תחת המותג "לייף" באוקטובר 2003.
לדברי יאיר עשהאל, סמנכ"ל השיווק של הרשת: "התרופות הממותגות תופסות בממוצע כ-10% מכל קטגוריה בהן הן פועלות.
בשנה האחרונה השיקה לייף את המוצרים: כדורי סידן, פרופוליות , פאסט ועוד, הזוכים להצלחה ניכרת ותופסים למעלה מ-25% נתח שוק בכל קטגוריה.
הצלחתם של מוצרי לייף נובעת בשל איכותם ובשל העובדה שהם זולים בכ-15% מהמוצרים המתחרים באותה קטגוריה, מציין עשהאל.