אורן רוטמן, כוכב פרויקט Y, יוביל את הקמפיין והקטלוג של חברת האופנה "ורסצ'ה ישראל" אורן יקבל 50 אלף ש"ח עבור הובלת הקמפיין שיכלול: טלוויזיה, קטלוג ומודעות בעיתונות הארצית והמקומית.
כוכב פרויקט Y, אורן רוטמן, נבחר להוביל את קמפיין קולקציית חורף 2004-5 של רשת אופנת הגברים "ורסצ'ה ישראל".
אורן יוביל את הקמפיין שיכלול פרסום בשלטי חוצות, פוסטרים וקטלוג שיופץ ב-70 אלף עותקים והוא יקבל 50 אל שקל עבור הובלת הקמפיין.
זוהי עבודתו הראשונה של אורן רוטמן כדוגמן שמוביל חברת אופנה.
קטלוג ורסצ'ה ישראל יצא בתחילת חודש אוקטובר בפורמט של מגזין אופנה המכיל 64 עמודי כרומו תחת שרביטו של המפיק גולן נהרדעא.