X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם "עולם קטן"
▪  ▪  ▪

מקום חדש - בילוי ופנאי לכל המשפחה - "עולם קטן" המקום הכי כייפי לבילוי זמן איכות לילדים ולהורים בעמק יזרעאל הולך להיפתח לציבור בתחילת אוקטובר.
"עולם קטן", הנמצא ברח' קידרון 14 באזור התעשייה בעפולה מתחת ל"מכללת הצפון " יפתח ביום ראשון ה- 3.10.04 משעה 09:00-13:00 ומשעה 16:00-20:00, חוהמ"ס, הפנינג פתיחה חגיגי 10.10.04.
ביום ראשון ה-3/10/04 יפתח בעפולה מקום חדש שקוראים לו "עולם קטן", מקום שלפי ההגדרה המילונית סביר שיקראו לו "משחקיה" אבל הוא הרבה יותר מזה. למעשה מדובר במתחם ענק בחלל פתוח המשתרע על שטח של כ-300 מ"ר, ממוזג ונעים, מעוצב כולו בצבעי תכלת פסטל עם כוכבים צהובים ברקע. ב"עולם קטן" משחקים והפעלות לכל הגילאים מחצי שנה עד 9, יערכו בו סדנאות, הפעלות שונות, חוגים להורים ולילדים, ימי הולדת, צהרון וקייטנה בחופשים.
לגדולים בחבורה, יוצעו משחקי מחשב וסוני פליסטיישן, קיר טיפוס, סולמות, הוקי אוויר, וגם משחקי שולחן וספרים. בשעות אחר הצהריים יתקיימו במקום הפעלות שיכללו גם בישול ויצירה לילדים ולהורים.
לילדים הקטנים יהיה בית קטן, חנות, מטבח מאובזר, מגלשות, מסלול מכשולים, בריכת כדורים, תחפושות, תיאטרון בובות ועוד ועוד.
לגיל הרך מציעים ב"עולם קטן" מתחם נפרד עם פינת ג'מבורי, בובות פרווה, ומשחקי חישה.
"עולם קטן" ישמש כמרכז מידע איכותי להורים, יהיה בו גם מזנון מוצנע עם שתייה חמה וקרה, בו גם יוגשו ארוחות ערב קלות. בבקרים יהיו במקום חוגי התעמלות לנשים אחרי לידה, חוג יוגה לנשים הרות, סדנאות לעיסוי תינוקות, חוגי יצירה להורים והרצאות על הורות וכל מה שמסביב.
את המקום הקימה הדס בוים, בת 33 המתגוררת בשמשית. הדס, אמא של תומר, היא אשת הייטק במקור. למעשה, עד לפני חודש עוד עבדה כמנתחת מערכות במפעל היי טק במגדל העמק. את הקמתו של "עולם קטן" הגתה הדס מתוך הצרכים שלה, כאמא. זו גם הסיבה ש"עולם קטן" יהיה מלא בטאצ' האישי של הדס, ומלא בהרגשה של בית. לצידה של הדס בוים עומדת חן בג'רנו, מפעילה בתנועה לגיל הרך, המשמשת כיועצת המקצועית של המקום ואחראית לחלק ניכר מהפעילויות הנערכות בו.
הדס בוים מקימה ובעלת "עולם קטן" מוסרת כי: "הרגשתי שאני חייבת לפתוח מקום חדש וייחודי שישרת את תושבי העמק והסביבה להורים כמוני, שיענה על הצרכים הן שלנו כהורים והן של ילדנו ובכדי שנוכל יחד לבלות אתם שעות איכות ארוכות ומהנות. אני מזמינה אתכם לטעום על קצה המזלג ולהיכנס ל"עולם קטן" דרך אתר האינטרנט שלנו שעוצב והוכן במיוחד עבורכם. באתר תוכלו למצוא: לוח פעילויות, מבצעים, קופוני הנחה, משחקים, דפי צביעה להורדה, גלריית תמונות ועוד צ'ופרים שהופכים גם את האתר שלנו לחוויה גדולה שווה ומהנה בזכות עצמה."
"עולם קטן", יפתח כאמור ב-3.10.04 שעה 09:00 , באזור התעשייה בעפולה, רח' קידרון 14, מתחת למכללת הצפון. הפנינג פתיחה חגיגי ב-10.10.04, שעה 16:00. הציבור מוזמן.
אתר אינטרנט "עולם קטן": www.olamkatan.co.il , טלפון: 04-6527212, נייד: 050-6965045 מחיר כניסה: 20 שקל לילד, מבוגר ללא תשלום!!!

תאריך:  23/09/2004   |   עודכן:  23/09/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il