X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם כלנית כרמון
▪  ▪  ▪

מרכז התמיכה של כלנית כרמון במקום הראשון בסקר שביעות רצון של מיקרוסופט
חברת מיקרוסופט ישראל פרסמה את תוצאות הסקר האחרון שנערך בקרב לקוחותיה ובוצע ע"י חברת "מותגים". הסקר מתייחס לשביעות הרצון ממרכזי התמיכה המורשים של מיקרוסופט במהלך המחצית הראשונה של 2004. בין הפרמטרים שנבדקו: זמני תגובה, פתרון בעיות, ידע מקצועי, יחס ללקוח, יעילות השירות ועוד.
עפ"י תוצאות הסקר, חברת כלנית כרמון מקבוצת כלנית מובילה במקום הראשון עם ציון של 9.3, זאת בהפרש ניכר מהציון הממוצע של כל מרכזי התמיכה יחד העומד על 7.5. מרכזי התמיכה הנוספים שנבדקו בסקר הם של החברות: נס, HP, קבוצת מלם, תים מחשבים וג'יטרוניקס.
לדברי איריס רוטנברג, מנהלת קשרי ספקים במיקרוסופט, "מרכזי התמיכה של מיקרוסופט הוסמכו לכך בזכות המקצועיות הגבוהה ואיכות השירות הגבוהה שלהם. מיקרוסופט, בשיתוף מרכזי התמיכה, בודקת את איכות השירות באופן שוטף באמצעות ביצוע סקרי שביעות רצון מדי חודש, במטרה להבטיח שמירה על רמה גבוהה של פעילות מרכזי התמיכה בכל הפרמטרים. מרכזי התמיכה משפרים באופן תמידי את השירות ללקוחות והדבר בא לידי ביטוי בעליה מתמדת בתוצאות הסקרים".
דר' יובל כרמון, מנכ"ל כלנית כרמון, מציין כי הזכייה במקום הראשון מביאה לידי ביטוי את המקצועיות והמומחיות של החברה הן בתחום מרכזי תמיכה טכניים והן בתחום שרתים ורשתות מבוססי מוצרי מיקרוסופט. "כלנית כרמון שמה לה למטרה לעשות ככל יכולתה על מנת לשמור על רמה גבוהה וייחודית של השירות בכל מרכזי התמיכה שהיא מתפעלת. אנו גאים לעמוד באתגר הזה ולהיות מקום ראשון גם במרכז התמיכה שלנו בתחום השרתים והרשתות בארגונים מובילים בישראל".
חברת כלנית כרמון נמנית על קבוצת כלנית ונסחרת בבורסה לני"ע בתל-אביב. החברה מתמחה באספקת שירותי תמיכה לארגונים גדולים ובינוניים ולחברות בינלאומיות.
סל השירותים של כלנית כרמון כולל ייעוץ, תכנון ותפעול של מרכזי תמיכה טכניים, מיקור חוץ לארגונים גדולים המאפשר מתן פתרונות והצבת כוח אדם מקצועי בתחומי מערכות הפעלה, שרתים ופיתוח תוכנה. בנוסף, כלנית כרמון מתמחה בשדרוג תוכנות תשתית, שרתים (רשתות מנוהלות ומאובטחות) ותחנות עבודה 4בסביבת PC.
על לקוחות החברה נמנים מרבית החברות והארגונים הגדולים בישראל. כלנית כרמון מתחזקת את מרכז התמיכה של מיקרוסופט בישראל, וזוכה בקביעות בשנים האחרונות במקום הראשון בסקר שביעות רצון משתמשים באירופה. חברת הבת שלה (ICSC) משמשת כמרכז התמיכה של HP למגוון מוצרי החברה (למעט שרתי (UNIX וזוכה גם היא במקום ראשון באירופה בסקרי שביעות רצון זה למעלה מחמש שנים.

תאריך:  26/09/2004   |   עודכן:  26/09/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il