"בין כרכור לסינגפור" עכשיו גם מחוץ למסך: נבחרה לסיסמת הוועידה השנתית של המי"ל "בין כרכור לסינגפור" יהיה שמה של הוועידה השנתית של המי"ל (המרכז הישראלי לניהול), המתקיימת השנה ב-1.11.04 ועוסקת בהשתלבות ישראל בכלכלה העולמית. המי"ל בחר בשם "בין כרכור לסינגפור" - שמה של תכנית הטלוויזיה המצליחה של שידורי קשת וחיים הכט - כמבטא באופן מדוייק ויצירתי את נושאי הוועידה.
בוועידה השנה ירצו מנכ"לים בכירים במשק ובהם מוזי ורטהים - יו"ר החברה המרכזית לייצור משקאות קלים ("קוקה-קולה"), עידן עופר - יו"ר החברה לישראל, דני גולדשטיין - יו"ר פורמולה ויו"ר איגוד החברות הציבוריות, דן פרופר - מנכ"ל אוסם, ישראל מקוב - מנכ"ל טבע, ופרופ' ישראל (איזי) בורוביץ - מנכ"ל ארקיע.
מנכ"ל המי"ל, יצחקי חן, מסר כי "לאחר שהוחלט במועצה הציבורית שלנו להקדיש את הוועידה השנה לנושא השתלבות ישראל בלכלכה העולמית, חיפשנו אחר סיסמא מלווה שתבטא את מהות הוועידה ואת תכניה. חשבנו כי המוטו של "בין כרכור לסינגפור" מבטא היטב ובאופן יצירתי את מה שרצינו לומר. הוועידה נועדה לא רק לבחון את מידת השתלבותה של ישראל בכלכלה העולמית, אלא גם ובעיקר את הנדרש כדי להעצים את תהליך ההשתלבות. תוכנית הטלוויזיה של קשת וחיים הכט מייצגת במובנים רבים את רוח הוועידה ולכן בחרנו בה למוטו המוביל".
לדברי חן, המי"ל שם לעצמו למטרה להוביל את תהליכי החדשנות הניהוליים הנובעים מתהליך הגלובליזציה. הוועידה השנה, שתעמוד בסימן של השתלבות ישראל בכלכלה העולמית, תשים דגש על נושאים של סחר חוץ, השקעות, שיתופי פעולה ותעשיות עתירות ידע, לצד תעשיות חשובות אחרות כגון תעופה ותיירות. לוועידה הוזמנו נציגים חשובים מהאיחוד האירופי, מירדן וממקומות אחרים להם קשרי סחר עם ישראל, במטרה להעצים את הדיון ולשקף את הנעשה ביעדי הייצוא המרכזיים של ישראל. במקביל לדיונים הכלכליים יתקיים גם דיון בדימוייה התקשורתי של ישראל בעולם ובהשלכות שיש לכך על כלכלתה וכן דיון באחריות החברתית של תאגידים ועסקים.