X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם קבוצת מלם;
בשלב הראשון הועלו לאוויר 4 לומדות: Windows 95, Internet, Power Point, Excel For Beginners.
▪  ▪  ▪

קבוצת מלם מציעה שרות E-Learning חדש לעובדיה באתר האינטרנט של הקבוצה: לומדות אופיס ואינטרנט ללימוד עצמי. הלומדות הן לומדות יחידות מסוגן, המפותחות על-ידי ערוצי ידע מקבוצת ג'ון ברייס הדרכה וגילת תקשורת ישראל , ומובאות בעברית. בשלב הראשון הועלו לאוויר 4 לומדות: Windows 95, Internet, Power Point, Excel For Beginners. במהלך חודש מרץ צפויות לעלות לאתר לומדות נוספות. הלומדות מלוות בקטעי הסבר בוידיאו המצורפים לרבים מהשקפים, מבחר הדגמות על גבי היישומים עצמם, מבחני תרגול בתחומים הנלמדים, מילון מונחים, קישורים לאתרים נוספים ועוד. המצאות הקורסים באופן קבוע על האתר מאפשרת להסתייע בהם לצורך התמודדות עם שאלות הנוגעות לתפעול היישומים באופן שוטף.
דגנית ישראלי, מנהלת ההדרכה של קבוצת מלם אומרת: "אני מקווה כי מתכונת הלימוד החדשה תיתן מענה לצורכי עובדים רבים בקבוצה. אנו פועלים לעשות כל מאמץ להרחיב ולהעשיר את מגוון אפשרויות הלימוד המוצעות לעובדי קבוצת מלם".
לימור אפיק, סמנכ"ל מכירותe-learning בישראל של גילת תקשורת וערוצי ידע, מציינת כי חברת מלם הנה אחת מהחברות הראשונות בישראל ובית התוכנה הראשון המיישם את תפיסת ה- cooprate univesity הכוללת יצירת אתר תכנים ללימוד העובדים של החברה. "אין ספק שקבוצת מלם, כחלוצה בתחום זה, מנצלת את טכנלוגית האינטרנט בצורה הטובה ביותר על מנת לייצר שמצד אחד ארגון לומד אמיתי, בעל יכולות למידה בכל מקום ובכל זמן, ומצד שני משפר את יכולת הלמידה של הארגון בעלויות נמוכות יחסית", מדגישה לימור אפיק.
=========
קבוצת מלם היא בית מערכות מהגדולים והמובילים בישראל.מאז הקמתה בשנות ה- 50 הרחיבה מלם את תחומי פעילותה ואת חוג לקוחותיה, לכל מגזרי המשק הישראלי.קבוצת מלם מספקת פתרונות מיחשוב כוללים בתחום טכנולוגיות המידע לאלפי לקוחות במגזר העסקי והציבורי בישראל ובחו"ל תוך עמידה בתקני איכות (Iso9000) , שירות ומקצועיות בינלאומיים.בקבוצת מלם כ- 1000 עובדים.למלם סניפים הפרוסים ברחבי הארץ (מרכז, חיפה וירושלים). פריסה גיאוגרפית זו מעניקה לחברה גמישות ויכולת ייחודית במתן פתרונות לארגונים מבוזרים.הפתרונות המשולבים הייחודיים של מלם, מיושמים על כל סוגי פלטפורמות החומרה, התוכנה, בסיסי נתונים ותקשורת. חלק נכבד מפעילותה של מלם הוא בסביבה של מערכות פתוחות.קבוצת מלם נמנית על קבוצת זאבי אחזקות, והיא נסחרת בבורסה לניירות ערך בת"א.
חברת ערוצי ידע מקבוצת ג'ון ברייס הדרכה הנה החברה המובילה בתחום שרותי e-leraning בישראל. החברה מציעה מגוון רחב של שרותי e-learning על בסיס טכנולוגיות הלמידה מרחוק של חברת מנטרגי האמריקנית מקבוצת גילת תקשורת. החברה מציעה טכנולוגיות e-learning ללימוד א-סינכרוני וסינכרוני באינטנרט ושרותי הפקת תכנית וקורסים בסביבת האינטרנט והאינטראנט הארגוני. בין לקוחות החברה: משרד החינוך, בנק הפועלים, בנק מזרחי, בנק דיסקונט, סודה קלאב, בזק, UPS, רד תקשורת, מלם תקשורת, גילת לוינים ועוד.

תאריך:  22/03/2001   |   עודכן:  07/06/2001
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מיכל אורלי, דורן תקשורת
- הודעה מטעם משלחת קנזס;
המפגש התקיים במסגרת ביקור חברי המשלחת בראשות יו"ר לשכת המסחר קנזס סיטי, מר פיטר לוין, באיגוד לשכות המסחר בישראל. המשלחת הגיעה ארצה בתחילת השבוע ונפגשה במהלכו עם כ-50 חברות בהן חברות סטארט-אפ, מתחום התקשורת והביוטכנולוגיה
פרטל סיגלית, דורן תקשורת
- הודעה מטעם לוסנט;
מיכל אורלי, איגוד לשכות המסחר
אמר את הדברים בנוגע להפחתת הריבית בארה"ב
אורית ארד, יחסי ציבור
- הודעה מטעם גוב-קרטין
דנית קלדרון, דורן תקשורת
- הודעה מטעם אורקל;
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il