תקציב הפרסום של רדיו ללא הפסקה לשטרית מדיה גרופ (SMG) תקציב הפרסום של רדיו ללא הפסקה (FM103 ו-FM104.5 בצפון) בהיקף של חצי מליון דולר, נמסר לקבוצת SMG (שטרית מדיה גרופ). עד לפני כשנה הוחזק תקציב הפרסום על-ידי מקאן אריקסון ובשנה האחרונה טופל תקציב הפרסום על-ידי רדיו ללא הפסקה באופן עצמאי.
קמפיין ראשון עולה בימים אלה לאוויר בשילוט חוצות ועיתונות. בפרסום מופיעים כל כוכבי התחנה בקמפיין פרובוקטיבי המייצג את תדמית התחנה כשלכל כוכב מוצמדת כותרת פרובוקטיבית.
תקציב הפרסום של רדיו ללא הפסקה מצטרף לקבוצת SMG, בבעלות רות שטרית. בין התקציבים הבולטים של המשרד ניתן למנות את קבוצת דור אלון, פיצה האט, דור גז, סופר סנטר וריבוע כחול, גלידה באר שבע, חברת לוכסנבורג וחברת התרופות אורגנון. בימים אלו מובילה הקבוצה את פרויקט המיתוג המחודש של קבוצת דור אלון והמיתוג המחודש של רשת הסופר סנטר.
רדיו ללא הפסקה הינו הרדיו האזורי המוביל בישראל וחלק ניכר מתכניותיו משודר בסינדיקציה לתחנות אזוריות אחרות. רדיו ללא הפסקה, המשדר באזור המרכז בתדר 103FM ובאזור הצפון בתדר 104.5FM, אליו מעביר את מרבית תוכניות הדגל שלו מהמרכז, מאופיין כ-Talk Radio ושדרניו הם כוכבי תקשורת מהשורה הראשונה בארץ, ביניהם: דידי הררי, ניסים משעל, נתן זהבי, ורדה רזיאל ז'קונט, איריס קול, שמוליק טיאר, פרופ' רפי קרסו ולאחרונה הצטרפה השדרנית מרב מיכאלי, המגישה תוכנית בוקר.