X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם יוניליוור
▪  ▪  ▪

יוניליוור ישראל: ההשקעה במותגי הליבה - השתלמה
עלייה מטאורית של 146% בנתח השוק של שמפו דאב ברבעון השני וזינוק לנתח השוק של בדין מ-29% באוגוסט אשתקד ל-40% בחודש שעבר
בנתח השוק של שמפו דאב עליה דרסטית של כ-75% גם בחישוב השנה האחרונה. שמפו דאב נכנס לחמישייה הפותחת של מוצרי השמפו בישראל (על פי נילסן - אוגוסט 2004). יהודי ליפמן, סמנכ"ל שיווק יוניליוור ישראל: "אנו נמשיך לחזק את מעמדנו בתחומי הטיפוח האישי וטיפוח בית (HPC), לאחר השגת היעדים אותם הצבנו".
חודשי הקיץ היו חודשים מצוינים ליוניליוור ישראל. בראש הנתונים המרשימים העולים מסקר אי.סי. נילסן לאוגוסט 2004, ניצב הנתון לפיו הגדילה החברה משמעותית את נתח השוק שלה בתחום מרככי הכביסה עם המותג בדין. בדין הגיע לנתח שוק של 40% באוגוסט 2004 וגדל ב-28% אחוזים, כאשר בתקופה המקבילה אשתקד עמד נתח השוק של בדין על 29% בלבד. יצויין, כי שוק מרככי הכביסה נאמד כ-130 מיליון שקל בשנה על-פי נתוני נילסן וגדל בשנה האחרונה ב-4.5%. (השוק הכללי נאמד בכ-207 מיליון שקל בשנה).
בחברה הדגישו היום, כי היא הגדילה בשנה האחרונה את אחיזתה בתחום מוצרי טיפוח הבית והטיפוח האישי (HPC) והגדילה באופן משמעותי את נתחי השוק שלה באחוזים ניכרים, תוך שהיא ממשיכה לחזק ולמקד את כוחה בתחומים הללו.
הגידול של בדין נזקף למהלך השיווקי שהובילה יוניליוור בשנה האחרונה עם השקת שפה תקשורתית ייחודית חדשה לבדין. המהלך לווה בקמפיין פרסום חדשני למותג שזכה להצלחה אדירה בעולם תחת הסיסמה: "עולם הבדים של בדין", בהשקעה של כ-2 מיליון שקל תוך הגדלת כלל הקטגוריה. על פי אי.סי. נילסן, העלייה של בדין היתה על חשבון המתחרים: סוד סופט של הנקל ירדה מ-32% באוגוסט 2003 ל-24.6% באוגוסט, נקה סופט ירדה מ-10% באוגוסט 2003 ל-9% באוגוסט 2004 ואילו סנו מקסימה עלתה מ-11.6% ל-17.6%.
יהודי ליפמן, סמנכ"ל שיווק יוניליוור ישראל זוקף את ההצלחה לאור ההשקות המוצלחות שביצעה החברה בשנה האחרונה וההתמקדות בפעילות השיווקית שביצעה. לדבריו, "הסיבות העיקריות להצלחה נובעת מהתמקדות במותגים המובילים שלנו - דאב ובדין".
מרשים לא פחות היה זינוקו של המותג דאב בקיץ בקטגוריית השמפו. נתח השוק של שמפו דאב זינק ב-146% ברבעון האחרון (כ-75% בשנה האחרונה), כאשר הוא נכנס לחמישייה הפותחת של מוצרי השמפו בישראל והגיע ל-8% נתח שוק באוגוסט
2004, לאחר שבתקופה המקבילה אשתקד עמד נתח השוק שלו על 2.5% בלבד. שמפו דאב עקף בשנה האחרונה את המותגים הרבל הסנס, קרליין, קרמה ונקה שירדו בנתחיהן בשנה האחרונה על-פי דוח נילסן אוגוסט 2004.
העלייה המטאורית של שמפו דאב בולטת במיוחד על רקע הירידה בנתחי השוק של מרבית המותגים המתחרים בקטגוריה (בהסתמך על נתוני נילסן, אוגוסט 2003 לעומת אוגוסט 2004). הד אנד שולדרס שירדה מ-19% ל-18.5%, הוואי שירדה מ-13% ל-11.6%, וקרמה ירדה מ-9% ל-5% והרבל הסנס שירד מ-7% ל-6%.
ליפמן מסר, "עם דאב הצגנו חדשנות, פרסום ופעילות ענפה במכירות ועם בדין השקנו שפה חדשה, מבודלת וממוקדת. להצלחה שלנו שותפים גם מערכי השיווקי והמכירות של יוניליוור ישראל שאיחדו כוחות והביאו לצמיחה בתחומי הליבה".
אודות יוניליוור ישראל
יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו הולנדי, שהיקף פעילותו כ-47 מיליארד יורו בשנה, בכ-150 מדינות ברחבי העולם. היקף הפעילות של יוניליוור ישראל מסתכם בכ-1.5 מיליארד ש"ח בשנה. יוניליוור פועלת בעיקר בשני תחומים: מוצרי מזון ומוצרי טיפוח אישי וביתי והמותגים המובילים שלהם הם: תלמה, קנור, ליפטון, הלמנס, מזולה, בייגל בייגל, קליק, סיף פנטסטיק, בדין, פינוק, דאב ולוקס. יוניליוור הינה בעלת 51% מגלידות שטראוס. יו"ר יוניליוור ישראל הוא רון גוטמן.

תאריך:  03/10/2004   |   עודכן:  03/10/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il