X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעפ ברליץ
▪  ▪  ▪

ברליץ יוצא בקמפיין רדיו כולל - בכל התחנות בארץ
בלייכר: מעביר את המסר המרכזי לפיו בברליץ לומדים לדבר שפה בתוך שבועיים
ברליץ, בית הספר המוביל בעולם ללימוד שפות והכשרות בין תרבותיות, יוצא בקמפיין רדיו כולל בכל תחנות הרדיו בארץ, שיתמך בקמפיין אינטרנט ומודעות עיתונות. הקמפיין בהיקף כספי של 300,000 דולר, עולה באמצעות "אדלר-חומסקי".
לדברי גדי בלייכר, מנכ"ל ברליץ ישראל, הקמפיין מציג את הערכים הנכסיים של "ברליץ" ובראשם: לימוד שפה בתוך שבועיים. עוד מציג הקמפיין את האפשרות להשיג תקשורת ושיח רהוט בביטחון תוך חווית לימודים שונה וייחודית. לדבריו, רדיו נבחר כמדיה הטובה ביותר להעברת מסר המייצג את ברליץ, היות ומדיה זו מבוססת על דיבור ושמיעה שהם גם הבסיס של השיטה הטבעית ללימוד שפה, עליה מבוססת שיטת הלימוד של ברליץ.
הקמפיין מורכב משלשה שלבים, כל שלב משודר בתקופת זמן עוקבת כך ששלושה מסרים עוברים בהלימה:
השלב הראשון, בו תשדיר בודד, מחזק את המותג "ברליץ" באמצעות תרגום סימולטני לביטויי סלנג שונים השגורים בשפה העברית היומיומית (כגון הביטוי "סוף הדרך" וכיוב').
השלב השני נחלק לשני תשדירים: התשדיר הראשון מציג בעיית תקשורת היוצרת אמוציות ופחד-טקסט בערבית מתפרשת כאיום רק בגלל השפה. התשדיר השני תולה את 40 השנה שבני ישראל נדדו במדבר בכך שמשה לא הבין את שפתו של אלהים.
במרכזו של השלב השלישי תשדיר המחזק את המסר לפיו ניתן ללמוד בברליץ שפה בתוך שבועיים, באמצעות הצגתו של תייר שלמד עברית בברליץ ובתוך שבועיים מדבר באופן שוטף.
קמפיין האינטרנט באתרים "סטארט", "דה-מרקר", "הארץ" ו-"MSN" ובמודעות עיתונות תומך בפניה לשוק המוסדי ומדגיש את המבצע לכל הנרשם לחבילת קורסים (3) ינתן קורס חינם.
לדברי בלייכר, הקמפיין הנוכחי תוכנן באופן שיהיה אינטנסיבי על מנת שישיג את היעד המרכזי שלו: לאפשר לרבים ככל האפשר להיחשף לשיטת ברליץ ולהציג בפניהם את שיטת לימודי השפות שהוכחה בעולם כטובה ביותר ומבוססת על אינטראקציה אמיתית בכיתה, "בשונה משיטות אחרות מבוססות כמעט ב-100% על עבודה מול מחשב, השיטה של ברליץ מבוססת על שיח ותרגול מילולי ואישי הנתמך רק בשוליו בעבודת מחשב".
בלייכר מוסיף כי "כבכל תחילת שנה, מחליטים רבים על ההכשרות ומתכננים שינויים בחייהם. שפה היא כלי משמעותי לשינוי. לדוגמא, הורים רבים רושמים בתחילת שנה את ילדיהם לקורסים של ברליץ קידס, כהעשרה נוספת ללימודי בית-הספר וכחוג מהנה, ומעניקים להם כלי בסיסי לחיים".
'ברליץ' היא החברה המובילה ללמוד שפות והכשרות בין תרבותיות ומפעילה מעל ל-450 מרכזי לימוד ב-63 מדינות. ל'ברליץ' שיטת לימוד ייחודית המבוססת על לימוד שפה באופן חופשי ומהיר, בשיטה טבעית בדומה לשיטה שבה רוכש ילד את שפת אמו. מורי השפות בברליץ דוברים את שפת ההוראה כשפת אם ועוברים הכשרות ייחודיות של ברליץ.
בארץ מפעילה "ברליץ" 9 מרכזי לימוד: ת"א, ר"ג, ראשל"צ, ראשל"צ-מערב, רעננה, ירושלים, חיפה - חוצות המפרץ, חיפה - מרכז הכרמל, באר-שבע.

תאריך:  14/10/2004   |   עודכן:  14/10/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il