X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם שומרי משקל
▪  ▪  ▪

שומרי משקל יוצאת בקמפיין חורף 2005 בהיקף כספי של: 300,000 דולר
שומרי משקל, יוצאת בקמפיין חורף בהיקף כספי של 300,000 דולר, תחת הסיסמא "לבד לא הייתי עושה את זה - יחד יותר קל להצליח בהרזיה" - קמפיין מודעות ארצי המעביר את המסר שהדרך הטובה ביותר להרזיה היא באמצעות קבוצת התמיכה יחד עם המדריכה ועם החברים בקבוצה המהווים מודל לחיקוי. עקרון התמיכה מהווה יתרון המבדל את שומרי משקל מחברות אחרות הפועלות בתחום, יתרון זה, בשילוב שיטת הנקודות החדשנית והייחודית לשומרי משקל בארץ ובעולם, מבטיח ירידה מבוקרת במשקל והצלחה בהרזיה.
לדברי לילית רומם, מנכ"ל שומרי משקל ישראל, שיטת ההרזיה של שומרי משקל מבוססת על קבוצות תמיכה הפועלות ברחבי הארץ ובעולם ועוזרת לחברים לרזות מתוך הידיעה כי החברים והמדריכה בקבוצת התמיכה תמיד יהיו שם בשבילכם. הפניה בקמפיין היא לאותן נשים הזקוקות לחברה של נשים הנמצאות במצבן, לייעוץ, להכוונה ולקבלת תמיכה לשם הצלחה בהרזיה. הסיפורים האישיים והדוגמה האישית נותנים כח, מובילים להזדהות, להצלחה ולשמירה על המשקל לאורך זמן.
מודעת הקמפיין בנויה משמות של הנשים הרבות החברות בקבוצות התמיכה של שומרי משקל ברחבי הארץ, היוצרות גוף נשי מעוצב ומדגיש את התמיכה שיוצרת חווית ההרזיה בשומרי משקל, "לבד, לא הייתי עושה את זה...."
הקמפיין עולה באמצעות משרד הפרסום 'גליקמן נטלר סמסונוב' ויתפרסם במודעות בעיתונות הארצית והמקומית.
"שומרי משקל", Weight Watchers International, חברת ההרזיה הבינלאומית הגדולה בעולם מפעילה קבוצות תמיכה להרזיה בכ-32 מדינות. בישראל פועלת "שומרי משקל" משנת 1966 וכיום כוללת צוות של כ-180 מדריכות ופקידות המנהלות מידי שבוע כ-300 קבוצות תמיכה להרזיה בכל הארץ. שיטת ההרזיה של שומרי משקל מבוססת על שינוי הרגלי אכילה וחשיבה במסגרת קבוצות תמיכה ופועלת על-פי שיטת הנקודות הגמישות, כל מוצר מזון מסומן לפי ערכים של נקודות, המחושבות לפי נוסחה המשקללת קלוריות, שומן רווי ומשקל המנה.
לכל אדם כמות נקודות המותרת לו ביום, בהתאם למשקל גופו, המחושבת באמצעות נקודון מזון, המסייע לחשב כמה נקודות סה"כ הכיל המזון שנאכל. חישוב הנקודות היומי מושפע מפעילות גופנית, באמצעות נקודון פעילות ניתן לחשב את הנקודות שאנחנו צוברים מפעילות גופנית ויכולים בתמורה להמיר לאוכל ועדיין לרזות בהצלחה.
השיטה נחשבת כמוצלחת ביותר בשוק ההרזיה בשל חדשנותה, פשטותה והתאמתה לחשיבה של האדם המודרני - חופש בחירה ואחריות אישית, שמניבים תוצאות לאורך זמן. כיום לשומרי משקל שירותים נוספים: קבוצות במקומות עבודה ובקהילה, שומרי משקל אצלך בבית, אתר אינטרנט דינאמי והוצאת ספרי בישול.
בשנים האחרונות חלה עלייה בקבוצות הנוער שמפעילה "שומרי משקל" לנוכח התגברות תופעת ההשמנה בקרב קהל זה. "שומרי משקל" מפעילה היום 18 קבוצות נוער ברחבי הארץ בהן ניתן מענה לצרכים הייחודיים של הנוער. בני הנוער יכולים להשתלב גם בשאר הקבוצות של שומרי משקל בארץ במידה ואין קבוצת נוער הקרובה למקום מגוריהם.

תאריך:  14/10/2004   |   עודכן:  14/10/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נטע שריקי, יחסי ציבור
- הודעה מטעפ ברליץ
נחום דוניצה, יחסי ציבור
- הודעה מטעם רד
דנית קלדרון, יחסי ציבור
- הודעה מטעם ג'ון ברייס הדרכה
נטע הר-לב, יחסי ציבור
- הודעה מטעם חברת מימד
משה דיין
המועצה רואה במפגש זה הזדמנות ראשונה ולא חד-פעמית, של פגישות פנים אל פנים ליצירת תקשורת והבנה – גם אם אין הסכמה מלאה באשר לדעות ועמדות.
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il