X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם סיף פנטסטיק
▪  ▪  ▪

המיתוג מחדש של סיף פנטסטיק הזניק את נתח השוק באוגוסט ל-46.6%
יוניליוור ישראל השלימה בקיץ מהלך של מיתוג מחדש על המדפים של סדרת מוצרי הניקיון של סיף פנטסטיק והעבירה את הבקבוקים של לצהובים עם פקקים אדומים.
יוניליוור מציגה תוצאות מרשימות של מהלך המיתוג מחדש שביצעה השנה בתחום מוצרי הניקיון למותג סיף פנסטטיק. בשנה האחרונה רשמה החברה עלייה במכירות בשני תחומי הליבה של המותג - קטגוריית הניקוי הכללי וקטגוריית ה-ואקסים, שבה השיקה החברה שני ואקסים חדשים בשנה האחרונה.
בתחום הניקוי הכללי ממשיכה יוניליוור להוביל את הקטגוריה עם המותג סיף פנטסטיק, שהגיע לנתח שוק מרשים של 46.6% בחודש אוגוסט 2004. בתחום זה רשם המותג גידול של 12% במכירות בשנה האחרונה על פי דוח נילסן אוגוסט 2004, לאחר שבתקופה המקבילה אשתקד עמד נתח השוק של סיף פנטסטיק על 34%.
לעומת זאת בקטגוריית הניקוי הכללי סנו ירדה מ-26% ל-23.5%, פלמוליב ירדה מ-33% ל-18% ואילו רקיט בנקיזר שנכנסה לקטגוריה ביוני 2004 ומיד תפסה נתח שוק של ,29% ירדה ל-10% בלבד בחודש אוגוסט 2004 - על-פי נתוני נילסן.
בתחום ה-וקס, אליו נכנסה יוניליוור ישראל בשנה האחרונה עם שני מוצרים חדשים, הגדילה החברה את נתח השוק שלה ב-103% בשנה האחרונה (ב-198% ברבעון האחרון, וב-181% בסיכום חצי השנה האחרונה) על פי נתוני נילסן.
בקטגוריה זו זינקה סיף פנטסיק מנתח שוק של 1% בינואר 2004 בערב ההשקה לנתח שוק של 8% ברבעון האחרון.
יהודי ליפמן, סמנכ"ל שיווק יוניליוור ישראל: "ההצלחה השיווקית של יוניליוור ישראל בתחום הניקיון עם המותג סיף פנטסטיק היא תוצאה של המהלך השיווקי שביצענו לחיזוק תחומי ליבת המותג. במקביל, מינפה יוניליוור ישראל את הכוח הצהוב של פנטסטיק לסיף והעבירה את סדרת מוצרי הניקיון של סיף פנטסטיק לבקבוקים צהובים עם פקקים אדומים".
סיף פנטסטיק הינו מותג ניקיון בינלאומי עם מחזור מכירות גלובלי של 608 מיליון יורו. שוק מוצרי הניקיון בישראל נאמד בכ- 375 מיליון ש"ח ועל פי דו"ח איי.סי נילסן נאמד השוק כ-240 מיליון שקל בשנה.
אודות יוניליוור ישראל
יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו הולנדי, שהיקף פעילותו כ-47 מיליארד יורו בשנה, בכ-150 מדינות ברחבי העולם. היקף הפעילות של יוניליוור ישראל מסתכם בכ-1.5 מיליארד ש"ח בשנה. יוניליוור פועלת בעיקר בשני תחומים: מוצרי מזון ומוצרי טיפוח אישי וביתי והמותגים המובילים שלהם הם: תלמה, קנור, ליפטון, הלמנס, מזולה, בייגל בייגל, קליק, סיף פנטסטיק, בדין, פינוק, דאב ולוקס. יוניליוור הינה בעלת 51% מגלידות שטראוס. יו"ר יוניליוור ישראל הוא רון גוטמן.

תאריך:  19/10/2004   |   עודכן:  19/10/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il