סופר-פארם משיקה סידרת ספא חדשה תחת המותג הפרטי "לייף" בהשקעה של 800 אלף שקל בסדרה החדשה 22 מוצרים.
רשת סופר-פארם, שלה 108 סניפים, מרחיבה את המותג לייף ומשיקה סידרת ספא חדשה המכילה 22 מוצרים חדשים.
בפיתוח הסדרה החדשה הושקעו למעלה מ-800 אלף שקל. הסדרה מיוצרת על ידי מפעלי א.ל ארמן.
לדברי יאיר עשהאל, סמנכ"ל השיווק בסופר-פארם: היקף קטגוריות מוצרי הספא ברשת סופר-פארם מוערך ב-25 מיליון שקל והוא נמצא בתהליך גידול דו ספרתי מדי שנה בשלושת השנים האחרונות.
הגידול בתחום זה הנו תוצאה ישירה של התרחבות תרבות הספא בישראל- יותר מרכזי ספא נפתחים במרכזי הערים ואנשים מבקרים בהם גם בימי חול, כשהם מטמיעים את הטיפולים כחלק מאורח חייהם; נפתחות חנויות המתמחות בתחום הספא; ונכנסים מותגים חדשים.
רונית הוכנברג, מנהלת ספא ג'נס רוס בהרצליה, מציינת שהמצב הבטחוני והכלכלי הפך את טיפולי הספא לצורך בסיסי והכרחי והביא לעלייה במבקרים בספא שהפכו ממוצר מותרות למוצר יומיומי.
מרכזי הספא הפכו למנוף לקידום מוצרי הספא היעודיים כמו תכשירי הפילינג לגוף, שמני העיסוי ועוד.
היקף שוק מוצרי הספא הנמכר ברשתות בישראל מוערך ב-80-90 מיליון ₪. השחקנים הראשיים בקטגוריה הם מוצרי אהבה, אלטרנטיב קייר פרמייר, רוטס, קלרינס, ועוד.
לדברי יאיר עשהאל: "אנו מקווים להוביל את קטגורית מוצרי הספא בסופר-פארם עם סידרת לייף ספא. השקת המוצרים נעשית לקראת עונת החורף, בה אנשים עושים יותר אמבטיות וטיפולי גוף.
מחירי סידרת לייף ספא של סופר-פארם יהיו נמוכים בכ-15% בממוצע מהמוצרים המתחרים בקטגוריה.
סדרת מוצרי הספא של "לייף" כוללת:
סבוני פילינג בניחוח מלון-מלפפון, פאפאיה-מנגו, וניל-פצ'ולי: 29.99 שקל ל-400 מ"ל.
סקרב לכף הרגל מנטה-29.99 שקל ל-100 מ"ל
סקרב לגוף בניחוח וניל-פ'צולי, למון-גראס, פסיפלורה-ליצ'י מלון-מלפפון-39.99 שקל ל-250 מ"ל.
חלב אמבט בניחוח פאפאיה-מנגו, פסיפלורה-ליצ'י, מלון-מלפפון - 44.99 שקל ל-400 מ"ל
מלח אמבט בניחוח מלון-מלפון, פאפאיה-מנגו, וניל פצ'ולי-34.99 שקל ל-350 גרם.
שמן גוף וניל-פצ'ולי, תה ירוק-34.99 שקל ל-125 מ"ל.
קרם ידיים פסיפלורה-ליצ'י-24.99 שקל ל-100 מ"ל.
חלב גוף וניל-פצ'ולי: 39.99 שקל ל-400 מ"ל.
קרם גוף מלון-מלפפון, וניל-פצ'ולי, פאפאיה-מנגו: 44.99 שקל ל-360 מ"ל.