X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם סקאל
▪  ▪  ▪

חברת סקאל דיוטי פרי סיימה את השלבים האחרונים בהיערכות לפתיחת חנויות הדיוטי פרי בנתב"ג 2000
סולי סקאל: "כל תשע החנויות החדשות של סקאל דיוטי פרי ערוכות לפעילות עם פתיחת הטרמינל החדש ב-2/11 ויפתחו מספר שעות לפני הטיסה הראשונה שצפויה לצאת ב-13:00 בצהריים..."
בחנויות החדשות הושם דגש על מגוון לצד שרות לצרכן כאשר מגוון המוצרים גדול פי 3 מבחנויות הדיוטי פרי כיום וכוח האדם הכולל מוכרנים ודיילי שרות - הוגדל בכ-100 עובדים.
חברת סקאל דיוטי פרי בבעלות קבוצת סקאל, נמצאת בימים אלה בשלבים האחרונים של ההיערכות לקראת הפתיחה של תשע החנויות של סקאל בנתב"ג 2000.
בתוך מתחם הדיוטי פרי פותחת סקאל את חנות החשמל והאלקטרוניקה, חנות הצעצועים, חנות אופנת ילדים, 2 חנויות השעונים אחת למותגי יוקרה ואחת למגוון רחב של שעונים, ובמרכז הקניות "שחקים" שנמצא במתחם נתב"ג 2000 ייפתחו חנויות חשמל ואלקטרוניקה, צעצועים, חנות אופנת ילדים, וחנות שעונים.
סולי סקאל מבעלי "קבוצת סקאל" מסר כי: "כל תשע החנויות החדשות של סקאל דיוטי פרי ערוכות לפעילות עם פתיחת הטרמינל החדש ב-2/11 ויפתחו מספר שעות לפני הטיסה הראשונה שצפויה לצאת ב-13:00 בצהריים".
לדבריו: "המקצוענות והניסיון של סקאל בהפעלת חנויות הדיוטי פרי שנים רבות, באו לידי ביטוי בהקמת חנויות שלא נראו כמותן בארץ וכל זאת תוך עמידה בלוח הזמנים".
בחנויות החדשות של סקאל דיוטי פרי בנתב"ג 2000, הושמו מספר דגשים במספר פרמטרים חשובים: בראש ובראשונה הרחבת מגוון המוצרים עד פי 3 מהמגוון הקיים בחנויות הדיוטי פרי כיום. בנוסף הושם דגש על נושא השירות, כאשר הוכפל מספר נותני השירות בחנויות על מנת לענות על הצרכים בכל רגע נתון. כל החנויות מרווחות יותר ומסודרות על-פי מחלקות מתמחות ועל-פי נושאים שונים על מנת להקל על ההתמצאות של הצרכן בחנות ועל תהליך הקנייה.
לדברי סקאל: "בחנות החשמל והאלקטרוניקה למשל, מדובר בעליית כיתה משמעותית - החנות משתרעת על שטח של 1000 מ"ר לעומת 305 מ"ר כיום, המגוון גדל פי שלושה ויציע כ-10,000 פריטים שונים, וזוהי ללא ספק חנות החשמל היפה, המושקעת המרשימה והמשתלמת ביותר בישראל כיום".
לדבריו: "גם מתחם הילדים מבשר חדשנות - חנות הצעצועים תורחב ותכלול גם משחקייה ומסכי מולטימדיה, מגוון הצעצועים גדל ויכלול גם מוצרים לתינוקות. בנוסף תופעל במתחם חנות אופנת ילדים אשר תציע ביגוד והנעלה לילדים ולראשונה - מתחם לאם וליד שיכלול בין השאר פינות החתלה חימום אוכל והנקה, ובנוסף מוצרי עזרה ראשונה לדרך כמו חיתול בודד, בקבוק לתינוק חבילת מגבונים ועוד".
סקאל תפעיל במתחם הדיוטי פרי 2 חנויות שעונים - אחת למותגי יוקרה כמו "קרטייה" ו"ברייטלינג" ואחת לשעונים מסחריים יותר, כאשר המחירים יהיו זולים בכ-30% מהמחירים בארץ.
לדברי סקאל: "כל החנויות החדשות משלבות אווירה ידידותית לצרכן מחד, ומאידך חדשנות הן בפרמטרים של מגוון מוצרים, דרך עיצוב החנויות ועד לפרמטרים של שירות, כך שנוצרת בעצם חווית קנייה שטרם נראתה בחנויות בישראל".

תאריך:  01/11/2004   |   עודכן:  01/11/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il