X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם יוניליוור
▪  ▪  ▪

יוניליוור משיקה מיונז 5% שומן ללא כולסטרול תחת השם 'תלמה מיוקל 5%' בהשקעה של כ-5 מיליון שקל
יהודי ליפמן, סמנכ"ל השיווק של יוניליוור ישראל מוסר כי: " חברת יוניליוור העולמית תרמה מניסיונה ועזרה בפיתוח מיוקל תלמה 5% ללא כולסטרול העומד בסטנדרטים הגבוהים של יוניליוור הן באיכות והן טעם".
יוניליוור משיקה את מיונז תלמה 5% שומן ללא כולסטרול תחת השם מיוקל - כפית אחת של מיוקל תלמה 5% מכילה רק 5 קלוריות, לעומת כ-30 קלוריות במיונז לייט וכ-50 קלוריות במיונז רגיל. יוניליוור משקיעה בפיתוח המוצר ובפעילות השיווקית כ-5 מיליון שקל.
לדברי יהודי ליפמן, סמנכ"ל השיווק של יוניליוור ישראל: "תלמה כמובילת שוק המיונז עם נתח שוק של 70% מחוייבת לתת מענה לכלל צרכניה. בעקבות המגמה העולמית של מעבר לצריכת מזון דל בקלוריות ודל בשומנים וכולסטרול בחרנו לפתח מוצר שמביא בשורה חדשה - מיונז מופחת שומן וללא כולסטרול".
פיתוח מיוקל תלמה מופחת השומן ללא כולסטרול מתבסס על שורת חידושים בתחום טכנולוגיית המזון ביוניליוור העולמית, המאפשרים הצגת מוצר בעל כמות קלוריות נמוכה משמעותית וללא כולסטרול. יוניליוור העולמית מחזיקה ברשת גדולה של מפעלים כמו הלמנס ואנשי פיתוח ומובילה בחדשנות בתחום הרטבים, כמו למשל בקטגוריית הבריאות והלייט.
על השוק
שוק המיונז מגלגל כ-70 מיליון ש"ח בשנה. השוק מחולק למיונז אמיתי (70%) ומיונז בריאותי (30%).
כיום, קיימת מגמה ברורה של מעבר למוצרים דלי קלוריות, שומנים וכולסטרול ולכן, שוק המיונז הבריאותי צמח בשנה האחרונה בכ-14%.
יוניליוור ישראל מחזיקה ב-83% משוק המיונז (תלמה 70% והלמנס 13%). תלמה מחזיקה ב-48% משוק המיונז הבריאותי ו-76% משוק המיונז האמיתי. (נילסן, כספי, יולי 2004).
76% מהצרכנים משתמשים במיונז לפחות פעם בשבוע ( 52% עד 3 פעמים), 82% עושים שימוש עיקרי במיונז לסלטים (סלטים עיקריים: סלט תפח"א ,כרוב, ירקות וביצים), 51% עושים שימוש במיונז כממרח.
על יוניליוור
יוניליוור מובילה את שוק הרטבים כולו בעולם, עם נתח שוק של 14%.
יונילוור הינה החברה המובילה בעולם במיונז וחרדל, מספר 2 בשוק הקטשופ ורטבי הסלט.
יוניליוור משווקת מיונז ורטבים תחת המותגים: הלמנס (48%), Amora , Calve ו-Maille.

תאריך:  02/11/2004   |   עודכן:  02/11/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עמירם פליישר, יחסי ציבור
- הודעה מטעם פלאפון
דניאל מושקט, יחסי ציבור
- הודעה מטעם מושקט
אלי זומר, יחסי ציבור
- הודעה מטעם אוניברסיטת חיפה
0
הפיתרון האולטימטיבי לנידות מושלמת. יכולת עבודה מכל מקום ובכל מקום. בעלות נמוכה
כרמית להב, יחסי ציבור
- הודעה מטעם סקאל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il